Δεν έχουν προκύψει ιδιαίτερες διαρροές αν και κάποιες φήμες μιλούσαν για αρχικό «πράσινο φως» από το αρμόδιο δικαστικό όργανο, δίχως απουσιάζουν κάποιες… εκκρεμότητες. Καλό όμως είναι να περιμένουμε επίσημες ανακοινώσεις.
Στο δια ταύτα, τυχόν θετική έκβαση σηματοδοτεί τη μεταβίβαση της ελληνικής σιδηροδρομικής εταιρείας στον ιταλικό όμιλο και παράλληλα, όπως εκτιμούσαν μέχρι πρότινος στο ΤΑΙΠΕΔ, το κλείσιμο του φακέλου από πλευράς Ε.Ε. των παράνομων κρατικών ενισχύσεων.
Υπενθυμίζεται ότι ο ιταλικός όμιλος ανακηρύχτηκε προσωρινός ανάδοχος στις 14 Ιουλίου και σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις υπολόγιζε ότι θα αναλάβει τη διαχείριση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από αρχές του έτους, αν και πλέον το χρονοδιάγραμμα έχει «τραβήξει», αποκτώντας έτσι το «πάνω χέρι», όπως οι Ιταλοί πιστεύουν, στον διαγωνισμό για τον έλεγχο της θυγατρικής ΕΕΣΣΤΥ, δηλαδή τη συντήρηση τροχαίου υλικού (οι προσφορές μετατέθηκαν στις 30 Ιανουαρίου) και μελλοντικά της… ΣΤΑΣΥ, εάν το υπερΤαμείο αποφασίσει την αποκρατικοποίησή της εταιρείας Σταθερής Συγκοινωνίας.
Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr