Προφανώς και η ημερομηνία θα οριστεί προσεχώς από τους αρμόδιους φορείς αν και στην πιάτσα γίνεται λόγος για εξελίξεις «στο επόμενο δίμηνο». Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη διαχείριση, ανάπτυξη και εκμετάλλευση του ΟΛΘ έως το 2051, βάσει σύμβασης παραχώρησης που βέβαια πρέπει να περάσει και από τη Βουλή.
Μάλιστα, η διαδικασία φέρεται να προβλέπει πώληση του συνόλου του 67% του ΟΛΘ, και όχι αρχικά του 51% και μετά του 16%, υποχρεωτικές επενδύσεις 180 εκατ. ευρώ σε ορίζοντα 7ετίας, όπως τουλάχιστον προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης που λέγεται ότι έχει κοινοποιηθεί στους υποψήφιους επενδυτές που συμμετέχουν στην τελική φάση του διαγωνισμού.
Σε αυτές τις περιπτώσεις στο Virtual data Room αναρτώνται, όπως έχει λογικά συμβεί, κρίσιμες λεπτομέρειες, όπως η σύμβαση παραχώρησης, η συμφωνία μετόχων, η συμφωνία αγοροπωλησίας μετοχών κ.λπ.
Από τους αρχικούς υποψήφιους, φαίνεται ότι πιο ζεστό ενδιαφέρον δείχνουν 4 σχήματα, οι ICTS, DP World, Mitsui και Deutsche Invest, ενώ τυπικά συμμετέχουν και άλλα γκρουπ, όπως οι APM Terminals, Duferco, Yilprot, Russian Railways και η δική μας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Στις DP world και Deutsche Invest πληροφορίες θέλουν να «κουμπώνουν» και επενδυτές ελληνικών συμφερόντων, όπως ο επιχειρηματίας Σαββίδης ως εταίρος μειοψηφίας της δεύτερης. Βέβαια, έχουμε μπροστά μας σχεδόν 2 μήνες όποτε μπορεί να εμφανιστούν και άλλοι υποψήφιοι ή για κάποιους να ατονήσει το ενδιαφέρον τους.
Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr