Μετά την εξέλιξη αυτή, η ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να προχωρήσει στη δημοσίευση της πρόσκλησης για την υπογραφή της σύμβασης, προϋπολογισμού 214 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ), με την ιταλική εταιρεία η οποία συνεργάζεται με την Μηχανική.
Η απόρριψη των ασφαλιστικών μέτρων σηματοδοτεί το τέλος ενός δικαστικού θρίλερ ενάμιση έτους. Ως εκ τούτου, άνευ απροόπτου, έως το τέλος της χρονιάς θα πρέπει να πέσουν οριστικά υπογραφές για το μήκους 10,5 χλμ, είναι απαραίτητο για τον εκσυγχρονισμό της ραχοκοκαλιάς του σιδηροδρομικού δικτύου αλλά και την επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος – Πάτρα.
Σημαίνει ακόμη την είσοδο στην ελληνική αγορά της GD Infrastrutture και την επιστροφή στα εγχώρια έργα της Μηχανική.
H ιταλική εταιρεία είχε προσφέρει την μεγαλύτερη έκπτωση (86,7 εκατ. ευρώ), αλλά αποκλείστηκε από το διαγωνισμό διότι από το φάκελό της απουσίαζε η σφραγίδα apostille (πιστοποιεί τη γνησιότητα ενός εγγράφου, προκειμένου να μπορεί να γίνει δεκτό ως έγκυρο από ξένο κράτος).
Έτσι, υπέβαλε ένσταση στο Ελεγκτικό Συνέδριο, το οποίο αποφάσισε, με τρεις αποφάσεις του ότι το δ.σ. της ΕΡΓΟΣΕ θα πρέπει να αναθέσει τη σύμβαση στην GD Infrastrutture. Το τελευταίο προχώρησε στη ανάθεση του έργου στην ιταλική εταιρεία που συνεργάζεται με την Μηχανική, ωστόσο η Πόρτο Καρράς προσέφυγε στο ΣτΕ κατά της απόφασης, σημειώνει το capital.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr