Χθες- λίγες ημέρες πριν την αλλαγή του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ολοκληρώθηκε η αλλαγή του οργανογράμματος και όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Καθημερινής σύμφωνα με αυτό οι θέσεις ευθύνης αυξάνονται, ενώ το ενιαίο μισθολόγιο στρεβλώνεται, προκειμένου να ελαττωθεί ο πήχυς των προσόντων σε όσους θα τις αναλάβουν.
Σε ό,τι αφορά τις θέσεις ευθύνης π.χ. τμηματάρχες, διευθυντές κ.λπ., αυτές αυξάνονται από 128 σε 150, ενώ σε ό,τι αφορά το ενιαίο μισθολόγιο, προβλέπεται πλέον η δυνατότητα πλήρωσης μιας θέσης τμηματάρχη στα εννέα έτη, αντί τα 16 που προβλέπεται κατ’ ελάχιστον στο ενιαίο μισθολόγιο. Στο νέο οργανόγραμμα πλέον εμφανίζεται διεύθυνση με ένα διευθυντή και δύο άτομα προσωπικό.
Οπως σημειώνεται στο ίδιο δημοσίευμα η αύξηση της θέσεων ευθύνης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εστιάζεται κυρίως στον διοικητικό τομέα της επιχείρησης, παρά στον λειτουργικό (μηχανοδηγοί, ελεγκτές κ.λπ.), όπου και παρουσιάζονται και οι πιο πολλές ελλείψεις.
Οι τακτοποιήσεις όμως αυτές, δεν έχουν καμία ισχύ για τον προτιμητέο επενδυτή, την ιταλική εταιρεία Ferrovie dello Strato Italiane. Καλά πληροφορημένες πηγές, τις οποίες επικαλείται η εφημερίδα, αναφέρουν ότι στόχος όσων επιδιώκουν αυτές τις αλλαγές, είναι πρωτίστως οι «βολεμένοι» να βρεθούν στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης με τον νέο επενδυτή όταν αυτός αναλάβει καθήκοντα. Δευτερεύων στόχος είναι τα επιδόματα που συνοδεύουν τις θέσεις, τα οποία όμως, πλέον δεν ξεπερνούν τα 150 ή 200 ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr