Στις σκέψεις του υπουργείου Υποδομών είναι η μετατροπή της μετρικής γραμμής σε κανονικου εύρους, ώστε να συνδέετεαι με το υπόλοιπο δίκτυο της χώρας, όπως επίσης και η ανβάθμιση του τμήματος Πάτρα - Πύργος και Αλφειός – Κυπαρισσία – Καλαμάτα.
Παράλληληα εξετάζεται η τουριστική αξιοποίηση τμημάτων του δικτύου της Πελοποννήσου που παρουσιάζουν ενδιαφέρον και θα μπορούσαν να προσελκύσουν νέους επιβάτες.
«Πιο ψηλά, ωστόσο, στην ατζέντα του υπουργείου είναι η προώθηση του τουριστικού σιδηρόδρομου της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Συγκεκριμένα, έχει αποφασιστεί η λειτουργία του σιδηροδρόμου της Πελοποννήσου, με τουριστικό χαρακτήρα, όπως τα τμήματα Κατάκωλο-Ολυμπία, Οδοντωτός-Καλαβρύτων-Διακοφτού, Κόρινθος-Μυκήνες-Άργος – Ναύπλιο και (Αθήνα) Ισθμός-Λουτράκι», τόνισε στη Βουλή σε η κ. Χρυσοβελώνη.
Από την πλευρά του, «κοιμώμενη δύναμη με ιδιαίτερη δυναμική να προσδώσει υπεραξία στην οικονομία της Πελοποννήσου», χαρακτήρισε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου, κατά την πρώτη ημέρα των εργασιών του συμποσίου «Τραίνο, Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη» που διοργανώνεται στη Ζυρίχη, σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης και τη συμμετοχή του ΟΣΕ, της ΓΑΙΑΟΣΕ, της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου της Αθήνας, του Πανεπιστημίου της Πάτρας, του Συλλόγου Φίλων του Τραίνου στην Πελοπόννησο και του πρώην Προέδρου του ΟΣΕ κ. Παναγιώτη Θεοφανόπουλου.
Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, αφού τόνισε την άριστη συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τον ΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ για την επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου, τόνισε ότι σκέψη της περιφερειακής αρχής είναι το τραίνο να αποτελέσει μια νέα θεματική σύμπραξη ανάπτυξης του τουριστικού προορισμού.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr