«Η λύση που θα προτείνουμε θα είναι μετά από συζήτηση και διάλογο, πρώτα και κύρια με τους τοπικούς άρχοντες, με την περιφέρεια και τους δήμους. Το γραφείο μου συνεννοείται αν αυτή η συνάντηση θα γίνει αύριο ή μεθαύριο ή την Παρασκευή αλλά είναι δεδομένο ότι δεν μπορεί κανένας υπουργός, κανείς δήμαρχος να πει "δώστε στον ΟΑΣΘ λεφτά για να πληρωθούν τα δεδουλευμένα των εργαζόμενων χωρίς εγγυήσεις για το ελληνικό δημόσιο"», ανέφερε.
Εξέφρασε δε την πεποίθησή του ότι η συνεργασία υπουργείου, δήμων και περιφέρειας, θα δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα που κατά τη γνώμη του είναι «σκάνδαλο 60 χρόνων της σύμβασης του ΟΑΣΘ».
«Έχετε ξαναδεί σε ιδιωτικό οργανισμό που μέρος των εργαζόμενων είναι και ιδιοκτήτες, που δίνει εκατομμύρια το Δημόσιο, να εμπεριέχεται σ’ αυτές τις επιδοτήσεις, το κέρδος των μετόχων; Γίνεται να έχουν πληρωθεί τα μερίσματα των μετόχων τον Ιούνιο και να χρωστούνται τα δεδουλευμένα;» αναρωτήθηκε ο κ. Σπίρτζης, προσθέτοντας ότι ο Οργανισμός «από το 2009 έως σήμερα, έχει πάρει 1 δισ. επιδοτήσεις, έχει δώσει τα μερίσματα στους μετόχους και χρωστάει παντού».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr