Όπως μάλιστα σημείωσε, αναμένεται ότι η κίνηση των αεροδρομίων θα αυξάνεται κάθε χρόνο κατά 3-5%. Μάλιστα, τόνισε ότι θεωρεί ρεαλιστική την εκτίμηση της κυβέρνησης και παραγόντων του τουρισμού ότι οι αφίξεις συνολικά θα φτάσουν τα 35 εκατ. σε λίγα χρόνια.
Επιπλέον, ανέφερε πως μέχρι το Δεκέμβρη υπάρχει κυβερνητική δέσμευση ότι θα παραδοθούν τα αεροδρόμια με ολοκληρωμένες τις εκκρεμούσες εργασίες. Σημείωσε δε ότι ήδη η εταιρία προσλαμβάνει προσωπικό, ενώ απηύθυνε πρόσκληση στους υφιστάμενους εργαζόμενους να αναζητήσουν τη συνέχεια της καριέρας τους στο νέο σχήμα.
Σε σχέση με τις αεροπορικές εταιρίες, σημείωσε οτι είναι ήδη γνωστή η τιμολογιακή πολιτική πάνω στην οποία θα βασιστούν οι συμφωνίες με αυτές.
«Η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, που κατά 73% εξυπηρετούν διεθνείς πτήσεις, οι οποίεςέχουν μεγάλη εποχικότητα και καταγράφουν τους τέσσερεις πρώτους μήνες του 2016 αύξηση 13,5%, αποτελεί μια σημαντική επένδυση σε μια εποχή μεγάλων προκλήσεων για την ελληνική οικονομία», τόνισε στην ομιλία του ενώπιον της ΓΣ ο πρόεδρος της Fraport και συμπλήρωσε: «Η όλη συμφωνία περιλαμβάνει την προκαταβολή του ποσού 1.234 δισ. ευρω, την καταβολή ετήσιου μισθώματος 22,9 εκατ. ευρώ, αλλά και ενός ποσοστού επί των EBITA εσόδων που στην περίπτωση των Χανίων και του Ακτίου λόγω των μικτών στρατιωτικών χρήσεων φτάνει το 50%.
Επιπλέον θα υλοποιηθούν στα 14 αεροδρόμια επενδυτικά σχέδια ύψους περίπου 330 εκατ. ευρώ μέχρι το 2020, ενώ το διεθνές δίκτυο αεροδρομίων της Fraport θα προωθήσει την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό για να αυξηθεί ο αριθμός των επιβατών αλλά και να επιτευχθεί επέκταση της τουριστικής περιόδου. Με αυτόν τον τρόπο προωθεί τις πόλεις και τις περιφέρειες ως τουριστικούς προορισμούς.
Σημειώνεται ότι η Fraport έχει παρουσία σε 16 αεροδρόμια, μεταξύ των οποίων της Φρανκφούρτης, του Ν. Δελχί, του Σιάν, της Αγ. Πετρούπολης, του Ανόβερου, της Λουμπλιάνας, της Λίμα κλπ, που διακινούν πάνω από 208 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο. Μάλιστα το αεροδρόμιο της πρωτεύουσας του Περού που πέρασε στον έλεγχο της εταιρίας το 2001, βραβευόταν από το 2009 – 2014 ως το κορυφαίο της Ν. Αμερικής έχοντας από το 2001 – 2016 μέση ετήσια αύξηση κίνησης 12,6%.
Το όλο επενδυτικό σχέδιο ανταποκρίνεται στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών καθώς αναμένεται να προωθήσει κάθε περιοχή ως αυτόνομο τουριστικό προορισμό. Έτσι, η αύξηση της επιβατικής κίνησης και του τουρισμού θα ενισχύσει την απασχόληση σε παράπλευρους τομείς της οικονομίας, ενώ θα προσφέρει ευκαιρίες σε τοπικές επιχειρήσεις και φορείς παροχής υπηρεσιών. Επιπλέον η όλη συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες θα προσφέρει ώθηση σε προγράμματα τοπικής ανάπτυξης
Τέλος τα αεροδρόμια θα επωφεληθούν από την εμπειρία των μετόχων της Fraport στις διαχείριση αεροδρομίων ενώ θα διασφαλιστούν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και ασφάλειας και προστασίας. Συνολικά το όλο έργο θα ενισχύσει την εικόνα των αεροδρομίων, που σήμερα αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα», εξήγησε ο Dr Stefan Shulte.
Σημείωσε οτι υπάρχουν σήμερα κάποια θέματα ασφαλείας που πρέπει να λυθούν, ενώ απαντώντας σε ερώτηση για πιθανή επέκταση στα Βαλκάνια ή σε άλλες πρωτεύουσες, ο ίδιος τόνισε ότι αυτή τη στιγμή επικεντρώνονται στην Ελλάδα.
Μάλιστα, ο πρόεδρος της εταιρίας ζήτησε από τους δημοσιογράφους να μην έχουν διάθεση μεμψιμοιρίας και σημείωσε ότι η Ελλάδα χρειάζεται καλές ειδήσεις. Επίσης, τόνισε ότι ο ίδιος δεν φοβάται ότι υπάρχει ενδεχόμενο Grexit.
Παράλληλα, ο Dr Stefan Shulte εξέφρασε την εκτίμηση ότι ανεξάρτητα από την έκβαση του δημοψηφίσματος οι Βρετανοί δεν θα σταματήσουν να ταξιδεύουν.
Στο μεταξύ, ο Πρέσβης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στην Ελλάδα Peter Schoof, μιλώντας στην εκδήλωση του Επιμελητηρίου, τόνισε ότι «με την πρόσφατη επιτυχή ολοκλήρωση της αξιολόγησης του τρέχοντος προγράμματος βοήθειας προς την Ελλάδα επετεύχθη ένα σημαντικό βήμα προς την σταθεροποίηση. Η Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση θα συνεχίζει να στηρίζει την Ελλάδα στην πορεία εξόδου της από την κρίση. Γι’ αυτό το σκοπό θέλουμε να ενισχύσουμε, μεταξύ άλλων, τη συνεργασία μας στον τομέα της επέκτασης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της ενεργειακής απόδοσης», ανέφερε ο Γερμανός Πρέσβης.
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Μιχάλης Μαΐλλης, τόνισε ότι το τρίτο μνημόνιο, αν και προβλέπει ένα στενό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης όλων των μεταρρυθμίσεων για την αντιμετώπιση του δημοσιονομικού προβλήματος, κινείται απόλυτα σε λάθος κατεύθυνση, θέτοντας ως στόχο πλεονάσματα της τάξεως του 3,5%, τα οποία επιτείνουν περαιτέρω την ύφεση, καταδικάζοντας τη χώρα σε έναν μόνιμο οικονομικό φαύλο κύκλο.
«Η υπερφορολόγηση σε όλο το φάσμα της οικονομίας, εκτός του ότι ενισχύει τη φορο-αποφυγή, σε συνδυασμό με τη νέα μείωση των εισοδημάτων, μειώνει περαιτέρω την ιδιωτική κατανάλωση και αναιρεί κάθε αναπτυξιακή προοπτική» τόνισε ο κ. Μαΐλλης, προσθέτοντας ότι «η λύση στο ελληνικό δημοσιονομικό πρόβλημα μπορεί να είναι εφικτή μόνο εφ’ όσον στηρίζεται σε έναν ρεαλιστικό στόχο πλεονάσματος και σε μία πολιτική με ισχυρά μέτρα για την αύξηση του ΑΕΠ».
Επίσης, ο Πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου επέμεινε στη χορήγηση κινήτρων για τη δημιουργία νέων, μικρομεσαίων, δυναμικών επιχειρήσεων, ενώ χαρακτήρισε ως αναγκαία τη διαμόρφωση κατάλληλων συνθηκών για ένα σταθερό πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον, ένα φιλικό επιχειρηματικό κλίμα, ένα υγιές τραπεζικό σύστημα, καθώς και μία σταθερή και ανταγωνιστική φορολογία που να αποτελεί κίνητρο για την επιχειρηματικότητα και τις νέες επενδύσεις.
Τέλος, ο Γενικός Διευθυντής του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, στάθηκε στις στενές εμπορικές και επενδυτικές σχέσεις Ελλάδας - Γερμανίας, τονίζοντας ότι οι γερμανικές εταιρίες έχουν διαθέσει στην Ελλάδα κεφάλαια που ξεπερνούν τα 3 δισ. ευρώ τα τελευταία δύσκολα χρόνια, απασχολώντας 29.000 εργαζόμενους και παράγοντας τζίρο της τάξεως των 7 δισ. ευρώ. Πρόσθεσε, δε, ότι το 9,6% του συνόλου των ελληνικών εξαγωγών κατευθύνεται στη Γερμανία, ενώ το 16,8% των προϊόντων που εισάγει ετησίως η Ελλάδα προέρχονται από τη Γερμανία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr