Ειδικότερα, η χρήση Μαγνητικής Πύλης (WMTD) και ακτινοσκοπικής συσκευής (X-RAY) καθίσταται πλέον υποχρεωτική σε όλα τα υδατοδρόμια, για τον καλύτερο έλεγχο επιβατών και αποσκευών.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της Hellenic-Seaplanes,κ. Ευάγγελο Ζαγοράκη, η απαίτηση αυτή όσο και αν φαίνεται υπερβολική, θωρακίζει την λειτουργία των υδροπλάνων και των υδατοδρομίων, δημιουργώντας την αναγκαία αίσθηση ασφάλειας για επιβάτες και προσωπικό, ενώ παράλληλα εναρμονίζεται με τα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας.
«Η τροποποίηση της πρώτης Τεχνικής Οδηγίας Ασφαλείας (ΤΟΑ), μας έφερε αντιμέτωπους με μια νέα πρόκληση. Έπρεπε να τροποποιηθούν άμεσα, όλα τα Προγράμματα Ασφαλείας των υδατοδρομίων της εταιρείας μας και να λάβουν τις σχετικές νέες εγκρίσεις από την Διεύθυνση Ασφαλείας Δ15 της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) όσο και από την Διεύθυνση Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας (ΔΑΝ) του Υπ. Ναυτιλίας» ανέφερε ο κ. Ζαγοράκης και συνέχισε λέγοντας: «Η πρόκληση αυτή κερδίθηκε, αξίζει να αναφερθεί πως σε διάστημα μόλις λίγων εβδομάδων, χάρη στα ταχύτατα αντανακλαστικά της Hellenic-Seaplanes, και την άψογη συνεργασία με τις ανωτέρω Διευθύνσεις έχουν ήδη εγκριθεί, τα επικαιροποιημένα Προγράμματα Ασφαλείας του υδατοδρομίου Βόλου και του υδατοδρομίου Σκύρου, ενώ παράλληλα ολοκληρώνεται και η αξιολόγηση των Προγραμμάτων Ασφαλείας των υδατοδρομίων Θεσσαλονίκης, Σκοπέλου, Αλοννήσου και Πάτμου. Σειρά έχουν τα υδατοδρόμια της Τήνου, της Καλαμάτας, της Σητείας και της Ζακύνθου».
Τέλος, ο κ. Ζαγοράκης δεσμεύτηκε ότι, σε σύντομο χρονικό διάστημα, ολόκληρο το δίκτυο των υδατοδρομίων της εταιρείας Hellenic Seaplanes θα είναι άρτια σχεδιασμένο και έτοιμο να προσφέρει υπηρεσίες ασφαλείας υψηλού επιπέδου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr