Δεδομένου ότι οι αποφάσεις έχουν ληφθεί και δεν υπάρχει περίπτωση πισωγυρίσματος οι παραγωγικοί χρήστες των λιμανιών θεωρούν ότι οι απεργιακές κινητοποιήσει το μόνο χτύπημα που θα επιφέρουν θα είναι στο εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο και όχι στην κυβερνητική πολιτική.
Η Διεθνής Ναυτική Ένωση ()ΔΕΝ) με επιστολή της προς τον Υπουργό Ναυτιλίας κ. Θοδωρή Δρίτσα, εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά της για την επανάληψη των απεργιακών κινητοποιήσεων των εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αντιδρώντας στις ιδιωτικοποιήσεις αυτών.
Οι ζημιογόνες καταστάσεις που είχαν δημιουργηθεί στα λιμάνια τα οκτώ τελευταία χρόνια μετά τις απεργίες του 2008, που ήταν και πάλι εναντίον των ιδιωτικοποιήσεών τους, εξακολουθούν να επιβαρύνουν και σήμερα με τις συνέπειές τους. Οι μειωμένες αφίξεις πλοίων, η αποφυγή απ’ ευθείας προσεγγίσεων από τα δρομολόγια τακτικών γραμμών, η μείωση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι των άλλων λιμένων της Μεσογείου, και η μείωση του διακινούμενου φορτίου είναι κάποιες από αυτές.
Πολλές εταιρείες ήδη κινδυνεύουν να απωλέσουν το αντικείμενό τους, θέσεις εργασίας έχουν χαθεί οριστικά και θα συνεχίζουν να χάνονται κάθε ημέρα και όσο θα διαρκούν οι απεργιακές κινητοποιήσεις, τονίζεται στην επιστολή, προς τον αρμόδιο Υπουργό.
Η Διοίκηση της Ενώσεώς μας κ. Υπουργέ καταλήγει η επιστολή της ΔΕΝ, θα ευρίσκεται στην διάθεσή σας, για την παροχή περαιτέρω διευκρινίσεων επί του συγκεκριμένου σύνθετου προβλήματος, η λύση του οποίου καθίσταται πλέον άμεση και επιτακτική, προκειμένου να αποφευχθούν καταστρεπτικότερες συνέπειες γενικής απαξίωσης των Ελληνικών λιμένων για το εισαγωγικό και ιδιαίτερα το εξαγωγικό εμπόριο, με σοβαρότατες επιπτώσεις τόσο στις Ναυτιλιακές και άλλες παράπλευρες Επιχειρήσεις όσο και στην Οικονομία της Χώρας μας.
Οι λιμενεργάτες έχουν κηρύξει 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις από αύριο Πέμπτη 26.5.2016 στον ΟΛΠ και στον ΟΛΘ, μετά από απόφαση της ΟΜΥΛΕ, της Ένωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ και του Συνδέσμου Εποπτών Αρχιεργατών ΟΛΠ.
Οι εργαζόμενοι στα λιμάνια ζητούν να μην προχωρήσει η πώληση των ΟΛΠ και ΟΛΘ, και παράλληλα να διασφαλισθούν οι θεσπισμένες εργασιακές σχέσεις στα υπό πώληση λιμάνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr