Σύμφωνα με το περιεχόμενο της σύμβασης παραχώρησης του ΟΛΠ στην Cosco, η κινεζική εταιρεία υποχρεούται να προχωρήσει σε συνολικά 11 επενδύσεις:
1. Επέκταση του επιβατικού λιμένα (Νότια Ζώνη, Φάση Α με κόστος αναφοράς 136,28 εκατ. Ευρώ)
2. Επισκευή δαπεδών σιδηροτροχιών και γερανογεφυρών στοιβασίας ((RMG cranes) στον Προβλήτα Ι του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων με κόστος αναφοράς 8 εκατ. ευρώ
3. Μετατροπή της πενταγωνικής αποθήκης σε επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας κόστους 5 εκατ. ευρώ
4. Υπόγεια οδική σύνδεσμη σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων με πρώην χώρο ΟΔΔΥ, κόστους 5 εκατ. ευρώ
5. Βελτίωση και συντήρηση υποδομών λιμένα, κόστους 15 εκατ. ευρώ
6. Προμήθεια εξοπλισμού, κόστους 25 εκατ. ευρώ
7. Βυθοκόρηση κέντρικού λιμένα, κόστους 8 εκατ. ευρώ
8. Μελέτες
9. Κατασκευή νέου προβλήτα πετρελαιοειδών, κόστους 15 εκατ. ευρώ
10. Επέκταση σταθμού διακίνησης αυτοκινήτων (λιμένας Ηρακλέους), κόστους 20 εκατ. ευρώ
11. Βελτίωση υποδομών ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης (συμπεριλαμβανομένων των πλωτών δεξαμενών), κόστους 55 εκατ. ευρώ.
Στόχος είναι να μετατραπεί ο Λιμένας Πειραιώς σε υπόδειγμα ολοκληρωμένου λιμένα που θα προσφέρει μια πλήρη σειρά υπηρεσιών παγκοσμίου επιπέδου σε επιβάτες, φορτία και πλοία, καθώς και σε κορυφαίο διηπειρωτικό κόμβο που θα διευκολύνει τις εμπορικές ροές από και εντός της Ευρώπης.
Σε δεύτερη φάση (Δεύτερες Υποχρεωτικές Επενδύσεις), ο νέος διαχειριστής του λιμένα θα προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 56 εκατ. ευρώ συν ένα ποσό ίσο με το ποσό υστέρησης σε σχέση με την πρώτη επενδυτική περίοδο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr