Σημειώνεται ότι τον περασμένο Νοέμβριο η γραμμή παρέμενε, για τον ίδιο λόγο, αποκλεισμένη για περίπου 25 ημέρες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, που κατέθεσε στην Βουλή η υφυπουργός Μεταφορών Μαρίνα Χρυσοβελώνη, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Κωστή Χατζηδάκη, η ζημιά που έχει υποστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ακύρωση του εμπορευματικού της έργου ανέρχεται σε 3 εκατ. ευρώ. Αναλυτικά η κ. Χρυσοβελώνη τόνισε, ότι κατά το διάστημα 19 Νοεμβρίου – 11 Δεκεμβρίου 2015 το κόστος που επωμίστηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαμορφώθηκε στα 2 εκατ. ευρώ, ενώ από τις 19 Μαρτίου έως και τις 19 Απριλίου 2016 άγγιξε το 1 εκατ. ευρώ.
Ακολουθώντας βέβαια την επικοινωνιακή τακτική της κυβέρνησης που υπόσχεται επίλυση ζητημάτων με κάποιο "μαγικό" τρόπο, η ίδια διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα θα έχει αποκατασταθεί έως το Πάσχα. Σημειώνεται ότι οι έως τώρα διαβεβαιώσεις των αρμοδίων κυβερνητικών στελεχών έχουν αποδειχθεί εξωπραγματικές, με τις μεταφορικές εταιρείες να τονίζουν ότι έχουν πέσει θύμα εμπαιγμού.
Η κ. Χρυσοβελώνη επέμεινε ότι δεν έχει υποβληθεί αίτημα αποζημίωσης από την πλευρά των πελατών που εξυπηρετεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζοντας ότι «η λύση είναι ευρωπαϊκή και έτσι την αντιλαμβάνονται και οι αγορές».
Ο κ. Χατζηδάκης αντέτεινε πάντως ότι η ζημία στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πολύ μεγαλύτερη. Έκρουσε τον «κώδωνα του κινδύνου», τονίζοντας ότι εν όψει και της ιδιωτικοποίησης η ζημία που έχει υποστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να την μετατρέψει σε ζημιογόνα διότι είναι οριακά κερδοφόρα. Ζήτησε να αποκατασταθεί άμεσα το πρόβλημα.
«Τι θέλετε να φωνάξουμε τα ΜΑΤ» εξανέστη η κυρία Χρυσοβελώνη, η οποία υπερασπίστηκε με θέρμη την πολιτική της κυβέρνησης έναντι των προσφύγων και μεταναστών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr