Ειδικότερα, διακινήθηκαν συνολικά 806,9 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια, έναντι 736,4 χιλιάδων το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Το Μάρτιο του 2016, ο ΣΕΠ διαχειρίστηκε 275,1 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια, έναντι 266,5 τον αντίστοιχο μήνα του 2015, παρουσιάζοντας άνοδο 3,2%. Σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, η άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι πολλές ναυτιλιακές εταιρείες επιλέγουν πλέον το λιμάνι του Πειραιά ως διαμετακομιστικό κόμβο για τη μεταφορά των εμπορευματοκιβωτίων τους σε χώρες της ανατολικής και κεντρικής Ευρώπης.
Στελέχη του ΣΕΠ αναφορικά με τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί στην Ειδομένη με το κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής για περίπου 31 ημέρες, ανέφεραν ότι η εταιρεία, παρά τις υποσχέσεις που της έχουν δοθεί ότι θα ανοίξει, έως σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα.
Πρόσθεσαν ότι για την αντιμετώπιση του προβλήματος, έχουν βρεθεί εναλλακτικές διαδρομές από Βουλγαρία και Ρουμανία για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, μέσω του σιδηροδρόμου, κάτι όμως που έχει σημαντικό κόστος για το ΣΕΠ, κατά περίπου 6.000 ευρώ ανά συρμό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr