Ο έλεγχος όλης της αλυσίδας παραγωγής και διάθεσης εισιτηρίων θα διεξαχθεί παράλληλα με την εν εξελίξει έρευνα των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης για τις καταγγελίες που αφορούν στην παράνομη διάθεση μη κατεστραμένων εισιτηρίων (που αντί να καταστραφούν πωλήθηκαν παράνομα) και σύμφωνα με ενδείξεις έχουν διατεθεί προκαλώντας ανυπολόγιστη οικονομική ζημιά στον Οργανισμό.
Σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε στη «Διαύγεια», εγκρίθηκε η συγκρότηση μικτής επιτροπής από υπαλλήλους του ΟΑΣΑ, της ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ, η οποία θα προβεί σε διαχειριστικό έλεγχο για το διάστημα από την 1η Σεπτεμβρίου 2014 έως και τις 31 Ιανουαρίου 2016.
Παράλληλα εγκρίθηκε η συγκρότηση και άλλων επιτροπών για την παρακολούθηση της υλοποίησης και εποπτείας των διαδικασιών παραγωγής, παράδοσης και διαχείρισης προϊόντων κομίστρου. Στόχος της διοίκησης του ΟΑΣΑ, είναι η διαφάνεια σε όλα τα στάδια αλλά και ο επανασχεδιασμός του συστήματος ενόψει και της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από τις αρχές του 2017. Στελέχη του Ομίλου σημειώνουν πως «καθώς τα χρονικά περιθώρια πιέζουν, θα πρέπει να έχουμε ακριβή εικόνα για την κατάσταση που επικρατεί ώστε να μπορέσουμε να διορθώσουμε πιθανές δυσλειτουργίες».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr