Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Το συγκεκριμένο ποσό αφορά συμβάσεις leasing, που είχε συνάψει ο ΟΣΕ για την απόκτηση τροχαίου υλικού (μηχανές και βαγόνια κυρίως). Πρόκειται για σύμβαση υποκατάστασης του ΟΣΕ από το ελληνικό Δημόσιο έναντι της Eurofima (17/10/2015).
Πρακτικά η οφειλή των 315 εκατ. ευρώ προέρχεται από τρεις συμβάσεις χρηματοδότησης τροχαίου υλικού 43,9 εκατ. ευρώ και 165 εκατ. ευρώ (με λήξη στις 3/4/2017) και 106,1 εκατ. ευρώ με λήξη στις 22/5/2024.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαχείριση του τροχαίου υλικού, που μεταβιβάζεται στο ελληνικό Δημόσιο θα ασκείται από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία έχει ήδη αναλάβει τη διαχείριση και εκμετάλλευση της ακίνητης και κινητής σιδηροδρομικής περιουσίας του Οργανισμού.
Σημειώνεται ότι η κίνηση αυτή βρίσκει την εταιρεία σε διαδικασία αποτίμησης του τροχαίου υλικού της από τη διαχειρίστρια ΓΑΙΑΟΣΕ.