Το συγκεκριμένο ποσό αφορά συμβάσεις leasing, που είχε συνάψει ο ΟΣΕ για την απόκτηση τροχαίου υλικού (μηχανές και βαγόνια κυρίως). Πρόκειται για σύμβαση υποκατάστασης του ΟΣΕ από το ελληνικό Δημόσιο έναντι της Eurofima (17/10/2015).
Πρακτικά η οφειλή των 315 εκατ. ευρώ προέρχεται από τρεις συμβάσεις χρηματοδότησης τροχαίου υλικού 43,9 εκατ. ευρώ και 165 εκατ. ευρώ (με λήξη στις 3/4/2017) και 106,1 εκατ. ευρώ με λήξη στις 22/5/2024.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαχείριση του τροχαίου υλικού, που μεταβιβάζεται στο ελληνικό Δημόσιο θα ασκείται από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία έχει ήδη αναλάβει τη διαχείριση και εκμετάλλευση της ακίνητης και κινητής σιδηροδρομικής περιουσίας του Οργανισμού.
Σημειώνεται ότι η κίνηση αυτή βρίσκει την εταιρεία σε διαδικασία αποτίμησης του τροχαίου υλικού της από τη διαχειρίστρια ΓΑΙΑΟΣΕ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr