Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Αναλυτικά οι Δείκτες Ποιότητας Λειτουργίας:
- Το διανυθέντα χιλιόμετρα, ως ποσοστό των προγραμματισμένων χιλιομέτρων στις γραμμές 1, 2 και 3, έφτασε το 100,2%, καθώς για μια ακόμη χρονιά σε έκτακτα γεγονότα (εκδηλώσεις υψηλής προσέλευσης, ποδοσφαιρικοί αγώνες κλπ) δρομολογήθηκαν επιπλέον συρμοί στο δίκτυο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
- Το ποσοστό των ακυρώσεων δρομολογίων σε ώρες αιχμής ήταν 0,0% στη γραμμή 1 και 0,2% στις γραμμές 2 και 3.
- Το ποσοστό των ακυρώσεων δρομολογίων σε ώρες μη αιχμής ήταν 0,0% στη γραμμή 1, 0,3% στη γραμμή 2 και 0,1% στη γραμμή 3, ενώ το ποσοστό ακυρώσεων δρομολογίων του Τραμ ήταν 0,4%
- Ο Δείκτης Κανονικότητας Δρομολογίων, ο οποίος αφορά τον αριθμό των εκτελεσμένων δρομολογίων με καθυστέρηση μικρότερη των 2 λεπτών, διαμορφώθηκε στο 99,9% για τις γραμμές 1 και 2 και στο 100,0% για τη γραμμή 3.
- Ο αριθμός ο βλαβών και συμβάντων, ανά 10.000 διανυθέντα οχηματοχιλιόμετρα, που προκάλεσαν ακυρώσεις ή καθυστερήσεις δρομολογίων μεγαλύτερη των 2 λεπτών έφτασαν μόλις το 0,22. (Στο Μετρό της Βαρκελώνης ο αντίστοιχος δείκτης κυμαίνεται πέριξ του 0,33)
Αναλυτικά η επιβατική κίνηση του μετρό το 2015: