Πριν από λίγες ημέρες έλαβε τελεσίγραφο η διοίκηση της ΟΣΥ από την «Ελληνικό Α.Ε», με την οποία καλείται να «ξηλώσει» το αμαξοστάσιο έως τα μέσα του προσεχούς Οκτωβρίου δεδομένου ότι αυτή την περίοδο έχουν επανεκκινήσει οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του ΤΑΙΠΕΔ και του σχήματος που έχει επικρατήσει στο σχετικό διαγωνισμό.
Ωστόσο μια τέτοια κίνηση θα δημιουργούσε νέα «τρύπα» στα οικονομικά του Οργανισμού, η οποία εκτιμάται σε πάνω από 100 εκατ. ευρώ. Σε περίπτωση που η ΟΣΥ κληθεί να βρει νέο χώρο, μακριά από τα νότια προάστια, τα οχήματα που θα εξυπηρετούνται θα πρέπει να διανύουν πολύ μεγαλύτερη απόσταση (από και προς το αμαξοστάσιο) με σημαντική επιβάρυνση του κόστους καυσίμων.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στελέχη του ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών) επισημαίνουν ότι η μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου είναι τεχνικώς αδύνατη εξαιτίας και της έλλειψης ελεύθερων χώρων καθώς όχι μόνο πρόκειται για το μεγαλύτερο αμαξοστάσιο της εταιρίας αλλά είναι κι αυτό, στο οποίο έχει ήδη εγκατασταθεί το σύστημα περιφερειακής διοίκησης τηλεματικής, ενώ το περασμένο καλοκαίρι έγινε και μερική ανακαίνιση με ειδικό τάπητα που κόστισε περί τα 50.000 ευρώ.
Μοναδική λύση που διαφαίνεται στον ορίζοντα είναι να γίνει δεκτό το αίτημα εξαίρεσης που θα υποβάλλει το υπουργείο Υποδομών στην «Ελληνικό Α.Ε», με το αιτιολογική του υπερβολικού κόστους μετεγκατάστασης.
Το αμαξοστάσιο του Ελληνικού σε αριθμούς:
-εργάζονται 800 άτομα
-σταθμεύουν 406 λεωφορεία (εκ των οποίων τα 214 αρθρωτά)
-εκτείνεται σε μια έκταση 80.500 τετραγωνικών μέτρων
-παραχωρήθηκε τη δεκαετία του ’80 για 99 χρόνια από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας
-λειτουργεί βιολογικός καθαρισμός σε έκταση 2.000 τετραγωνικών μέτρων
-καλύπτει το ¼ των καθημερινών αναγκών της ΟΣΥ
-τα οχήματα καλύπτουν 1.960 δρομολόγια, ή 1,5 εκατ. χιλιόμετρα/μήνα
Χαρά Αυγερινού
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr