Σύμφωνα με τον ίδιο, πέραν των οκτώ επιχειρηματικών σχημάτων, που είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον στη δεύτερη φάση του σχετικού διαγωνισμού, στο προσκήνιο εμφανίζονται πλέον κι άλλοι «μνηστήρες», οι οποίοι επιχειρούν να αναπτύξουν συνέργειες με όσους έχουν ήδη καταθέσει φακέλους, προκειμένου να μπουν - έστω εκ των υστέρων - στο «παιχνίδι».
Ο κ. Πιτσιόρλας υπενθύμισε ότι οι δεσμευτικές προσφορές για τον ΟΛΘ αναμένεται να κατατεθούν έως τα μέσα Απριλίου, ενώ πρόσθεσε ότι η διαδικασία πώλησης θα συνδράμει στην προσπάθεια δημιουργίας εμπορευματικού κέντρου στο στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την ΓΑΙΑΟΣΕ.
«Έχει γίνει μια καταρχήν συμφωνία με τη ΓΑΙΑΟΣΕ, στην οποία ανήκει το στρατόπεδο, για να ξεκινήσουν οι εργασίες καθαρισμού. Ως περιοχή, το στρατόπεδο έχει τις απαραίτητες χρήσεις, οπότε δεν χρειάζονται αδειοδοτήσεις» εξήγησε.
Σημειώνεται ότι το 67% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ προβλέπεται να πωληθεί σε δύο φάσεις: αρχικά το 51% και στη συνέχεια, σε βάθος πενταετίας, το υπόλοιπο 16% των μετοχών. Στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού είχαν περάσει τα εξής σχήματα και εταιρείες: APM Terminals B.V (μέλος του Maersk Group), Deutsche Invest Equity Partners (επενδυτική εταιρεία), Duferco Particiption Holding SA με έδρα την Ελβετία (βραζιλιάνικη εταιρεία που δραστηριοποιείται στο εμπόριο μετάλλων), International Container Terminal Services με έδρα στις Φιλιππίνες, Mitsui & Co (ιαπωνικός όμιλος), P&O Steam Navigation Company (μετέχει η Dubai Ports), Russian Railways JSC σε συνεργασία με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΓΕΚΤΕΡΝΑ και Υilport Holding (θυγατρική του τουρκικού ομίλου Yildirim Group).
Όσον αφορά τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, σημείωσε ότι η αποσφράγιση των δεσμευτικών προσφορών θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2016, ώστε σύντομα να αναδειχθεί ο προτιμητέος επενδυτής. Η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των σχετικών προσφορών είναι η Δευτέρα, 21 Δεκεμβρίου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr