Νέα δρομολόγια σχεδιάζει η Hellenic Seaways (HSW) συνδέοντας Θεσσαλονίκη και Καβάλα με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου.
Το 2015 ήταν μια επιτυχημένη χρονιά για την εταιρεία, όπως ανέφερε σε συνάντηση που είχε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Αντώνης Αγαπητός με δημοσιογράφους.
Ο κ. Αγαπητός είπε μεταξύ άλλων ότι η HSW έχει περάσει πλέον στην περίοδο κερδοφορίας με παράλληλη διευθέτηση του δανεισμού με βάθος χρόνου το 2022. Η Hellenic Seaways είναι από τις πρώτες εταιρείες που αναδιάρθρωσε δάνεια εν μέσω κρίσης και σήμερα πληρώνει ανταγωνιστικά επιτόκια σε συμφωνία με τις τράπεζες για αποπληρωμή του δανεισμού έως το 2022. Αυτό μας δίνει ασφάλεια για τα επόμενα χρόνια, ειδικά ως προς την ανάπτυξη της εταιρείας.
Μέσα σε μια τριετία η εταιρεία παρουσίασε βελτίωση περίπου 30εκ Ευρώ στο EBITDA και πλέον προσελκύει το ενδιαφέρον σοβαρών επενδυτών.
Είμαστε πλέον σε θέση, παρά τις αντίξοες συνθήκες που επικρατούν, να χρηματοδοτούμε με ίδιες δυνάμεις το αναπτυξιακό μας πρόγραμμα. Σκοπός είναι να δημιουργήσουμε νέες υπηρεσίες για το κοινό και να αναπτύξουμε νέους προορισμούς, σε περιοχές που δεν έχουν σημειώσει μεγάλη ανάπτυξη, όπως το Βόρειο και το Ανατολικό Αιγαίο, πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος.
Ήδη η HSW προχώρησε στην αγορά του Ionian Queen που θα μετονομαστεί σε «Νήσος Σάμος» και θα δρομολογηθεί εντός του 2016. Αποτελεί ένα στολίδι για την ακτοπλοΐα με εξαιρετικές ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, με δυνατότητα φιλοξενίας 2000 επιβατών.
Σε επίπεδο ταχύπλοων, δεν προσανατολιζόμαστε σε νέες αγορές άμεσα, καθώς το νέο έτος θα δρομολογηθούν:
-Το «Highspeed 5» το οποίο μετά από τις εργασίες ανακατασκευής θα είναι ένα εντελώς καινούριο πλοίο, θα μετονομαστεί σε «Highspeed 7» και θα πραγματοποιεί τα γνώριμα δρομολόγιά του από την Κρήτη στις Κυκλάδες.
-Το «Hellenic Wind» που στο παρελθόν, ναυλωμένο σε ξένη εταιρεία, εκτελούσε δρομολόγια στην Πορτογαλία, το μετονομάζουμε σε Hellenic Highspeed και εισέρχεται σε τακτική δρομολόγηση από το λιμάνι της Ραφήνας προς Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Ίο, Θήρα.
Επίσης η Hellenic Seaways δίνει έμφαση σε δρομολόγια και περιοχές με δυνατότητες ανάπτυξης όπως τα νησιά του Β. Αιγαίου.Το 2016 θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση επιβατικού κοινού από την Βόρειο Ελλάδα, προκειμένου να συμβάλουμε στην ενίσχυση του εισερχόμενου τουρισμού από την περιοχή.
Ειδικότερα η εταιρεία προγραμματίζει τη σύνδεση Μυτιλήνης-Λήμνου και Θεσσαλονίκης αλλά και Μυτιλήνης – Μεστών Χίου. Πιο αναλυτικά θα υπάρχουν 3 δρομολόγια ημερησίως από την Καβάλα και ένα από τη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα θα γίνονται 4 συνδέσεις της Καβάλας με τη Λήμνο
Επιπλέον με σαφές αναπτυξιακό πρόσημο συζητά με τις αρμόδιες αρχές της Ελλάδας και της Τουρκίας για τη διασύνδεση Σμύρνης και των νησιών του Β. Αιγαίου με τακτικά δρομολόγια
Επίσης απαντώντας σε σχετική ερώτηση σημείωσε ότι είαι έτοιμος να συνεργασθεί ακόμη και με την Blue Star Ferries που είναι ανταγωνιστής υψηλού επιπέδου γιατί οι συνεργασίες έχουν καλά αποτελέσματα, ενώ σχολίασε θετικά την πρόθεση του Ομίλου Grimaldi, βασικού μετόχου της HSW, να αγοράσει και το ποσοστό που έχει στην εταιρεία η Τράπεζα Πειραιώς.
Τέλος η Hellenic Seaways με έντονο το αίσθημα υπευθυνότητας και κοινωνικής προσφοράς είναι η μοναδική ακτοπλοϊκή εταιρεία που δρομολογεί τα πλοία της δωρεάν, χωρίς καμία επιδότηση από την Πολιτεία για τη μεταφορά μεταναστών/προσφύγων, χωρίς καμία διάκριση, με τον ίδιο ναύλο που ισχύει για όλους τους επιβάτες.
Ακόμη η εταιρεία συνεργάζεται με ανθρωπιστικές ΜΚΟ για την αντιμετώπιση των όποιων δυσκολιών αντιμετωπίζουν οι μετανάστες/πρόσφυγες και για τη μέγιστη δυνατή ανακούφισή τους και στηρίζει έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται, με ιδιαίτερη έμφαση στα ακριτικά νησιά αναγνωρίζοντας το ρόλο των κατοίκων στην ανάπτυξη της εγχώριας ακτοπλοΐας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr