Κατά τη διάρκεια της τελετής παρήχθησαν τα τρία κλειδιά (master Keys) του συστήματος, τα οποία θα δημιουργήσουν την αυξημένη ασφάλεια του, ενάντια σε οποιαδήποτε προσπάθεια απάτης. Με τη δημιουργία των κλειδιών ξεκινά η παραγωγή των μικροκυκλωμάτων, που θα διαθέτουν τα νέα έξυπνα εισιτήρια και οι αντίστοιχες συσκευές - αναγνώστες, που θα τοποθετηθούν σε όλα τα μέσα μεταφοράς του Λεκανοπεδίου της Αττικής, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου (ΑΣΣΚ)-ΟΑΣΑ.
Κατά τη χθεσινή τελετή και αναφερόμενος στο έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο Υπουργός Μεταφορών χαρακτήρισε την όλη διαδικασία κομβική για τη συνολική αναβάθμιση της λειτουργίας των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και την είσοδο τους στη νέα τεχνολογική εποχή. Όπως τόνισε, η συμβολή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι τεράστιας σημασίας, καθώς θα φέρει δίκαιη και σύγχρονη τιμολογιακή πολιτική, σημαντική μείωση της εισιτηριοδιαφυγής, ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, ορθολογική διαχείριση του στόλου των οχημάτων και των δρομολογίων.
Στα λεωφορεία
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών υπογράμμισε χθες ότι γίνεται προσπάθεια, ώστε το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να εφαρμοστεί νωρίτερα από την 1η Ιανουαρίου 2017 στα λεωφορεία. Πάντως, ο αρμόδιος Υπουργός απέφυγε να προσδιορίσει την τιμολογιακή πολιτική για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, αφήνοντας να εννοηθεί, πάντως, ότι η τιμή θα καθορίζεται ανάλογα με την απόσταση, που διανύει ο κάθε επιβάτης. Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, θα γίνει προσπάθεια να μην υπάρχει κανένα χάρτινο εισιτήριο, αλλά να είναι όλα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο από την αρχή.
Υπενθυμίζεται πως το έργο ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου υλοποιείται με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) από σχήμα, στο οποίο συμμετέχει η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή και η LG. Το ανάδοχο σχήμα έχει αναλάβει εν μέρει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ) της μελέτης, κατασκευής, συντήρησης και τεχνικής διαχείρισης του έργου για 12 έτη.
Ουσιαστικά, το χάρτινο εισιτήριο θα αντικατασταθεί με ηλεκτρονική κάρτα. Η εγκατάσταση το συστήματος θα επιτρέψει να τοποθετηθούν μπάρες στα σημεία εισόδου και εξόδου των μέσων σταθερής τροχιάς και δεν θα είναι δυνατή η είσοδος σε αυτά χρηστών, χωρίς να κατέχουν εισιτήριο.
Πηγή: sepe.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr