Μπορεί οι αξιολογήσεις για την ποιότητα των υποδομών των μεταφορών να έχουν βελτιωθεί για τη χώρα, ωστόσο αυτές βρίσκονται κάτω του μέσου ευρωπαϊκού όρου. Λιμενικές, οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές βρίσκονται κάτω από τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές σε επίπεδο αξιολόγησης, ενώ μόνο οι υποδομές των αερομεταφορών έχουν καταφέρει να σκαρφαλώσουν πάνω από το μέσο ευρωπαϊκό όρο.
Την ίδια στιγμή βελτιωμένοι εμφανίζονται οι χρόνοι εισαγωγής και εξαγωγής δια θαλάσσης, ωστόσο και αυτοί παραμένουν κάτω από το μέσο ευρωπαϊκό όρο. Η θαλάσσια μεταφορά διαρκεί περίπου 14,5 ημέρες αντί 15,5 ημέρες, που είχε καταγραφεί κατά την τελευταία αξιολόγηση, ωστόσο ο μέσος όρος στην υπόλοιπη Ευρώπη δεν ξεπερνά τις 11 ημέρες.
Βελτιώνεται η εικόνα στην ΕΕ
Δίνοντας έμφαση στους τομείς που απαιτούν κατά προτεραιότητα επενδύσεις και χάραξη πολιτικής, ο στόχος του πίνακα αποτελεσμάτων είναι να βοηθήσει τα κράτη μέλη να βελτιώσουν τα εθνικά τους συστήματα μεταφορών. Το να καταστούν οι μεταφορές στην Ευρώπη πιο βιώσιμες και αποτελεσματικές θα συμβάλει στη δημιουργία μιας ενεργειακής ένωσης σε συνδυασμό με μια μακρόπνοη πολιτική για την κλιματική αλλαγή και στην εμβάθυνση της εσωτερικής αγοράς, που αποτελούν δύο προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
«Ο πίνακας αποτελεσμάτων του 2015 δείχνει πόσο δυναμικός είναι ο ευρωπαϊκός τομέας μεταφορών. Θα ήθελα να εκφράσω την ικανοποίησή μου για το ότι έχει σημειωθεί πρόοδος σε σχέση με το προηγούμενο έτος, για παράδειγμα όσον αφορά την ποιότητα των υποδομών και το άνοιγμα των αγορών σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών. Ο πίνακας αποτελεσμάτων επίσης δείχνει τι πρέπει ακόμη να γίνει, προκειμένου να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στον τομέα των μεταφορών ή για τη βελτίωση της βιωσιμότητάς του» δηλώνει η Επίτροπος Μεταφορών της ΕΕ κ. Βιολέτα Μπούλτς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr