Παρά το γεγονός ότι εδώ και χρόνια οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι είχαν εκφράσει ενδιαφέρον για την ιδιωτικοποίηση του ελληνικού οργανισμού, στην πράξη δεν “ήρθαν” ποτέ. Το γεγονός μάλιστα ότι οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι δεν προχώρησαν σε καμία ενέργεια, που θα τους εξασφάλιζε μια θέση στο διαγωνισμό για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οδήγησε στο συμπέρασμα ότι εξ’ αρχλης το ενδιαφέρον ήταν πλασματικό. Ωστόσο λίγο πριν μπει στην τελική του ευθεία ο διαγωνισμός (θα πρέπει να έχουν υποβάλλει δεσμευτικές προσφορές οι ενδιαφερόμενοι στις αρχές Δεκεμβρίου) φαίνεται ότι η γαλλική σιδηροδρομική εταιρεία Société Nationale des Chemins de fer Français (SNCF) κάνει τηνε επανεμφάνισή της. Δεν είναι φυσικά ανεξάρτητη η εξέλιξη από την άφιξη του Γάλλου προέδρου Φρανσουά Ολάντ, ο οποίος συνοδεύεται από αντιπροσωπεία γαλλικών εταιρειών, μεταξύ των οποίων και εκπρόσωποι των γαλλικών σιδηροδρόμων.
Συνολικά πάντως οι εξελίξεις της τελευταίας στιγμής στον εν λόγω διαγωνισμό είναι καταιγιστικές. Από τη μία υπάρχει η αποχώρηση των Ρώσων οι οποίοι μέχρι πρότινος ήταν και οι πιο σίγουροι ενδιαφερόμενοι, ενώ σε επαφές με το ΤΑΙΠΕΔ έχει προχωρήσει πρόσφατα και αμερικανική εταιρεία. Συγκεκριμένα η αμερικανική Watco Companies, στενός συνεργάτης της Hewlett Packard στις ΗΠΑ και από τις μεγαλύτερες σιδηροδρομικές των ΗΠΑ στην διαχείριση λιμενικών σταθμών εμπορευματικών μεταφορών, φαίνεται ότι επεξεργάζεται το ενδεχόμενο συμμετοχής στον διαγωνισμό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr