Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Όπως υποστηρίζει σε δημοσίευμά του το «Βήμα», έως τις 30 Σεπτεμβρίου θα κατατεθούν στο ΤΑΙΠΕΔ- εκτός απροόπτου- οι δεσμευτικές προσφορές των υποψήφιων επενδυτών, ενώ στελέχη του Ταμείου αναφέρουν ότι στο διαγωνισμό συμμετέχουν ισχυρά επενδυτικά σχήματα, τα οποία πληρούν όλα τα τεχνικά, νομικά και οικονομικά προαπαιτούμενα.
Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε ένα μήνα, ενώ έχει ήδη καθυστερήσει, καθώς οι υποψήφιοι επενδυτές ζητούσαν παράταση, ώστε να επεξεργαστούν αναλυτικά τις προσφορές τους.
Η παραχώρηση από το ΤΑΙΠΕΔ αφορά σε 14 περιφερειακά αεροδρόμια, που θα παραχωρηθούν σε επενδυτές για 40+10 χρόνια, σε δύο ομάδες:
-Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Χανίων, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλλονιάς, Ακτίου και Καβάλας, με option για την Αλεξανδρούπολη, τον Αραξο, την Καλαμάτα και τη Νέα Αγχίαλο.
-Στην δεύτερη ομάδα εντάσσονται τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σκιάθου, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σάμου και Μυτιλήνης, με option και τους αερολιμένες Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στη διαδικασία συμμετέχουν «η γαλλική Aeroport De La Cote d'Azur, η κοινοπραξία J&P Αβαξ - Zurich Airport, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η κοινοπραξία Fraport - όμιλος Κοπελούζου, η σύμπραξη Vinci - ΕΛΛΑΚΤΩΡ, η κοινοπραξία Corporacion America - ΜΕΤΚΑ και ο όμιλος Advent».
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως από τη διαδικασία εξαιρείται το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντάκης» στο Ηράκλειο Κρήτης, καθώς αναμένεται να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης για την ανάπτυξη του νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι.
Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε ένα μήνα, ενώ έχει ήδη καθυστερήσει, καθώς οι υποψήφιοι επενδυτές ζητούσαν παράταση, ώστε να επεξεργαστούν αναλυτικά τις προσφορές τους.
Η παραχώρηση από το ΤΑΙΠΕΔ αφορά σε 14 περιφερειακά αεροδρόμια, που θα παραχωρηθούν σε επενδυτές για 40+10 χρόνια, σε δύο ομάδες:
-Στην πρώτη ομάδα περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Χανίων, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλλονιάς, Ακτίου και Καβάλας, με option για την Αλεξανδρούπολη, τον Αραξο, την Καλαμάτα και τη Νέα Αγχίαλο.
-Στην δεύτερη ομάδα εντάσσονται τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σκιάθου, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σάμου και Μυτιλήνης, με option και τους αερολιμένες Χίου, Καρπάθου, Νέας Αγχιάλου και Λήμνου.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στη διαδικασία συμμετέχουν «η γαλλική Aeroport De La Cote d'Azur, η κοινοπραξία J&P Αβαξ - Zurich Airport, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η κοινοπραξία Fraport - όμιλος Κοπελούζου, η σύμπραξη Vinci - ΕΛΛΑΚΤΩΡ, η κοινοπραξία Corporacion America - ΜΕΤΚΑ και ο όμιλος Advent».
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως από τη διαδικασία εξαιρείται το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντάκης» στο Ηράκλειο Κρήτης, καθώς αναμένεται να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης για την ανάπτυξη του νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι.