Στο τραπέζι έχει πέσει το σενάριο συνένωσης των λιμένων Ραφήνας και Λαυρίου υπό κοινή εταιρεία με την επωνυμία «Αττικοί Λιμένες», κυριότητας Δημοσίου η οποία θα αποτελέσει το αντίπαλο δέος του ΟΛΠ. Σενάριο που αντιμετωπίζεται θετικά καθώς εκτιμάται ότι μπορούν να υπάρξουν οικονομίες κλίμακος και συνέργειες για τα δύο λιμάνια της Αν. Αττικής.
Το λιμάνι της Ραφήνας αποτελεί το δεύτερο μεγαλύτερο της Αττικής μετά από αυτό του Πειραιά σε επιβατηγό κίνηση με δρομολόγια στα νησιά του Αιγαίου και την Εύβοια. Ο Οργανισμός Λιμένος Ραφήνας παρουσίασε έσοδα ύψους 2,17 εκατ. ευρώ για το 2008 από 2,23 εκατ. ευρώ το 2007. Τα κέρδη του διαμορφώθηκαν στις 334.655 ευρώ από 689.186 ευρώ το 2007.
Οι προοπτικές του Λαυρίου
Το λιμάνι του Λαυρίου διαθέτει τις μεγαλύτερες προοπτικές μελλοντικής ανάπτυξης λόγω της εγγύτητας του με τα νησιά του Αιγαίου και με το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος. Ήδη εκτελούνται εργασίες επέκτασης τόσο του λιμένα όσο και του επιβατικού σταθμού. Ο Οργανισμός Λιμένος Λαυρίου είχε το 2008 έσοδα 9,35 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 461% σε σχέση με το 2007 και κέρδη 1,17 εκατ. ευρώ.
Άμεσος στόχος είναι η προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων, ενώ η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου θα συμβάλει και στην περαιτέρω ενίσχυση της επιβατηγού κίνησης.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr