"Ανάλογα με τα δεδομένα της αγοράς και εφόσον θέλεις να είσαι μπροστά από τις εξελίξεις πρέπει να χαράζεις μία στρατηγική που να σε φέρνει μπροστά από τον ανταγωνισμό". Αυτά μας ανέφερε ανώτερο στέλεχος της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης H&M, που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά με 26 καταστήματα.
Στο πλαίσιο αυτό από τον επόμενο μήνα, η εταιρεία ξεκινά και ανακύκλωση ρούχων. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η εταιρεία θα αναλαμβάνει την ανακύκλωση οποιασδήποτε φίρμας, ακόμη και αν αυτή είναι ο βασικός της ανταγωνιστικής, τουτέστιν η Ζara. O καταναλωτής που θα μπαίνει σε αυτή τη διαδικασία θα παίρνει ένα εκπτωτικό κουπόνι- ακόμη δεν έχει προσδιοριστεί το ποσοστό της έκπτωσης- το οποίο και θα εξαργυρώνει σε αγορές του από τα καταστήματα της Η&Μ.
Η διαδικασία της ανακύκλωσης ουσιαστικά θα παρουσιαστεί επίσημα με την παρουσίαση της οικολογικής συλλογής Conscious από την εταιρεία -28 Μαρτίου-η οποία θα πωλείται από το σύνολο των καταστημάτων της παγκοσμίως (και στην Ελλάδα). Η συγκεκριμένη συλλογή είναι μέρος της δέσμευσης της σουηδικής πολυεθνικής για ένα πιο αειοφόρο μέλλον για τη μόδα, αποδεικνύοντας ότι η υψηλή μόδα μπορεί να δημιουργηθεί και από αειοφόρα υλικά (οργανικό βαμβάκι, ανακυκλωμένο πολυεστέρα κ.λπ.). Το πρόσωπο που θα λανσάρει την Conscious είναι η Vanessa Paradis.
Δέσποινα Καραγιαννοπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr