Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας και πρόεδρος της Ένωση Καταναλωτών Νομού Αιτωλοακαρνανίας Γεώργιος Λεχουρίτης, αναφέρει: «Υπό την ιδιότητά μου ως Προέδρου του ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας και προέδρου της Ένωσης Καταναλωτών Νομού Αιτωλοακαρνανίας, τους τελευταίους τρεις μήνες περίπου, λαμβάνω σε καθημερινή βάση καταγγελίες - παράπονα Καταναλωτών, οι οποίοι διαμαρτύρονται για την κάκιστη ποιότητα των ηλεκτρονικών επικοινωνιών των συμβεβλημένων με αυτούς παρόχων υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. Ειδικότερα, διαμαρτύρονται για την αδυναμία χρήσης των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, ακόμη και μέσα στην κατοικία τους στους μεγάλους αστικούς ιστούς της χώρας μας, χωρίς μάλιστα, να υπάρχει προηγούμενη ενημέρωση από πλευρά παρόχου. Σχεδόν σε ολόκληρη της Ελληνική Επικράτεια οι καταναλωτές – συνδρομητές εταιρειών κινητής τηλεφωνίας αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα, δηλαδή δεν «έχουν σήμα» στο κινητό τους σχεδόν από όλες τις εταιρίες. Αυτή η κατάσταση, η οποία, όπως φαίνεται, δεν έχει προσωρινό χαρακτήρα, έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα τόσο στα φυσικά πρόσωπα όσο και στους επαγγελματίες, οι οποίοι ζημιώνονται επαγγελματικά και οικονομικά. Μάλιστα, υποχρεούνται να καταβάλουν κανονικά τα τέλη σύνδεσης και τις λοιπές χρεώσεις στο λογαριασμό τους, χωρίς ωστόσο να απολαμβάνουν – υπαιτιότητα των παρόχων τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τις καταβάλουν ανελλιπώς το τίμημα.
Σε προσωπική επικοινωνία που είχα με τον κύριο ( Νταριλα από το 13830 της vodafon 28-02-2022 και ώρα 15 και15), παραδέχτηκε την κακή ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών, την οποία απέδωσε σε προσωρινή συντήρηση του δικτύου. Ωστόσο, επειδή οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας για κάποιους αποτελούν «εργαλείο δουλειάς» και για κάποιους άλλους μοναδικό μέσο επικοινωνίας είναι απαράδεκτη και παράνομη η αδιαφορία των παρόχων υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και για τον λόγο αυτό η Ένωσή μας, προασπίζοντας όπως πάντα τα συμφέροντα των Καταναλωτών μελών μας, θα ασκήσει τα νόμιμα λόγω της αδικαιολόγητης αντισυμβατικής συμπεριφοράς των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, που γεννά αξίωση αποζημίωσης.
Σας καλώ όλους τους συνδρομητές, που αντιμετωπίζετε προβλήματα στις παρεχόμενες από τις εταιρείες υπηρεσίες ηλεκτρονικών επικοινωνιών (τηλεφωνικές συνδιαλέξεις, υπηρεσίες μηνυμάτων, πολυμέσων και μετάδοσης δεδομένων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό κλπ) να επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα 6945888409 ή στο email [email protected] προκειμένου να συμμετάσχετε στη συλλογική αγωγή, που θα ασκηθεί».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr