Δυνατότητα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης πελατών
Η Novaστηρίζοντας την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», επιπλέον των υπαρχόντων ψηφιακών μέσων επικοινωνίας που ήδη παρέχει στους πελάτες της (e-mail, e-shop, κ.λ.π.), ενισχύει την ηλεκτρονική της παρουσία και δίνει τη δυνατότητα απομακρυσμένης εξυπηρέτησης, τόσο για τεχνικά όσο και για εμπορικά θέματα,μέσω LiveChat. Η πλατφόρμα του live chat είναι διαθέσιμη στις σελίδες www.nova.gr, www.myaccountnova.gr καθώς και στη σελίδα της Nova στο Facebook, www.facebook.com/Nova. Οι συνδρομητές μπορούν να λαμβάνουν τις απαντήσεις που ζητούν στα όποια ερωτήματά τους, εύκολα, γρήγορα και απλά επιλέγοντας τιςπαραπάνω ηλεκτρονικές μεθόδους.Επίσης υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης μέσω φόρμας (http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/epikoinonia/).
Εύκολοι, γρήγοροι και με ασφάλεια τρόποι πληρωμής από το σπίτι
Παράλληλα, η Nova δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές της να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια χωρίς να χρειαστεί να μεταβούν σε κατάστημα και βέβαια χωρίς τη χρήση μετρητών, από την άνεση του σπιτιού τους, μέσω του Nova My Account (https://myaccount.nova.gr/) ή της Ηλεκτρονικής πληρωμής Λογαριασμών (https://myaccount.nova.gr/pliromi-logariasmou/).
Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζει η χώρα μας με την πανδημία COVID-19, εμείς στη Nova δίνουμε ενωμένοι τη μάχη προκειμένου όλοι να «Μένουμε Σπίτι» (#MenoumeSpiti) και να «ΜένουμεΠαρέα»(#MenoumeParea) απολαμβάνοντας αξιόπιστη επικοινωνία και ποιοτική ψυχαγωγία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr