Η αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας, είναι αποτέλεσμα της πιστής εφαρμογής του προγράμματος λειτουργικής αναδιάρθρωσης που εφαρμόζει η εταιρεία με στόχο αφενός την αναδιάρθρωση του κοστολογικού της μοντέλου και αφετέρου την αναζήτηση εσόδων από νέες αγορές και δραστηριότητες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Forthnet, η εταιρεία αριθμεί 927 χιλιάδες συνδρομές λιανικής, εξυπηρετώντας 669 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά, 550 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 478 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο. Παράλληλα, η Forthnet σημείωσε ενίσχυση των εσόδων από εταιρικούς πελάτες κατά 5,9% και βελτίωση των εσόδων από τη διαφήμιση κατά 14%.
H απόφαση της Forthnet, για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού της περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές μέσω περισσοτέρων παρόχων Pay TV στην Ελλάδα και την Κύπρο, συνεχίζει να αποδίδει καρπούς και εδραιώνει την στρατηγική της τοποθέτηση στον κλάδο της συνδρομητικής τηλεόρασης.
Παράλληλα, η Forthnet, ετοιμάζεται να μπει στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας ως ιδεατός πάροχος (MVNO) σε συνέχεια ρυθμιστικών αποφάσεων που, μετά από πολλά χρόνια, εξομοιώνουν το ελληνικό πλαίσιο αγοράς κινητής τηλεφωνίας με αυτό των λοιπών ευρωπαϊκών χωρών. Πρόκειται για κίνηση Game Changer για την εταιρεία, καθώς για πρώτη φορά υπάρχουν οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη υγιούς επιχειρηματικής δραστηριότητας, επιτρέποντας μας να προσφέρουμε με ανταγωνιστικούς όρους και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, παρέχοντας ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών των νοικοκυριών για υπηρεσίες επικοινωνίας και οικιακής ψυχαγωγίας.
Αξίζει να τονιστεί ότι, η βελτίωση του EBITDA ήρθε παρά την υπερφορολόγηση του κλάδου της συνδρομητικής τηλεόρασης και τις συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού που διαμορφώνονται σε σχέση με πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά του Pay TV.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet, κ. Πάνος Παπαδόπουλος δήλωσε:
«Το 2018 καταγράψαμε ενίσχυση του EBITDA σε ετήσια βάση κατά 5,3%, παρά την υπερφορολόγηση του κλάδου της συνδρομητικής τηλεόρασης και τις συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού που διαμορφώνονται σε σχέση με πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά του Pay TV. Η θετική μας πορεία οφείλεται στην επιτυχημένη εφαρμογή του σχεδίου λειτουργικής αναδιάρθρωσης της Εταιρείας, που περιόρισε σταθερά κόστη και βελτίωσε τη λειτουργική μας απόδοση. H στρατηγική μας απόφαση για χονδρική διάθεση του premium αθλητικού και κινηματογραφικού μας περιεχομένου στους τελικούς καταναλωτές μέσω περισσοτέρων παρόχων συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα και την Κύπρο, συνεχίζει να αποδίδει καρπούς και να εδραιώνει την στρατηγική μας τοποθέτηση στον κλάδο της συνδρομητικής τηλεόρασης.
Οι πρόσφατες αποφάσεις της ΕΕΤΤ και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που δικαίωσαν τις θέσεις μας, σχετικά με το πλαίσιο χονδρικών τιμών για τη λειτουργία μας ως ιδεατός πάροχος κινητής τηλεφωνίας (MVNO), αποτελούν κίνηση Game Changer για την εταιρεία μας. Για πρώτη φορά υπάρχουν οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη υγιούς επιχειρηματικής δραστηριότητας, που μας επιτρέπουν να προσφέρουμε με ανταγωνιστικούς όρους και υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, καλύπτοντας έτσι με ολοκληρωμένο τρόπο τις ανάγκες των ελληνικών νοικοκυριών για υπηρεσίες επικοινωνίας και οικιακής ψυχαγωγίας».
ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr