Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, "η Vodafone βελτιώνει καθημερινά το δίκτυο και τις υπηρεσίες της, με σκοπό να διασφαλίσει και να εγγυηθεί σε όλους τους συνδρομητές της, ιδιώτες και επαγγελματίες, συμβολαίου και καρτοκινητής, καλύτερο σήμα και πιο γρήγορο internet σε περισσότερα σημεία από ποτέ. Στο πλαίσιο αυτό με τη νέα υπηρεσία "Εγγύηση Δικτύου Vodafone", οι συνδρομητές έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνουν την εταιρία για οποιαδήποτε θέμα αντιμετωπίζουν με το δίκτυο τους.
Μέσα από το My Vodafone app κάθε συνδρομητής Vodafone μπορεί να χρησιμοποιήσει την "Εγγύηση Δικτύου Vodafone" άμεσα και γρήγορα και να ενημερώσει την εταιρεία σε περίπτωση που είχε μια μη ικανοποιητική εμπειρία internet ή ομιλίας. Στη συνέχεια, η Vodafone θα τον αποζημιώσει με 300MB ή / και με 60’ λεπτά δωρεάν ομιλία προς όλα τα δίκτυα αντίστοιχα, για 1 ολόκληρο 24ώρο".
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, κ. Χάρης Μπρουμίδης δήλωσε: "Στόχος της Vodafone είναι να παρέχει στους πελάτες της μία αξεπέραστη εμπειρία επικοινωνίας. Μέσα από συνεχείς επενδύσεις σε υποδομές και νέες τεχνολογίες κάνουμε το δίκτυό μας κάθε μέρα πιο δυνατό, ώστε να μπορούμε να εγγυηθούμε για αυτό στους συνδρομητές μας και να τους προσφέρουμε ακόμη πιο αξιόπιστες και ποιοτικές υπηρεσίες. Για εμάς, η εμπειρία του πελάτη αποτελεί την κορυφαία προτεραιότητα και με την υπηρεσία "Vodafone Εγγύηση Δικτύου" το αποδεικνύουμε έμπρακτα".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr