Χρησιμοποιώντας τον PayPal λογαριασμό τους, οι πελάτες της COSMOTE μπορούν να προχωρήσουν σε online ανανέωση χρόνου ομιλίας σε όποιο καρτοκινητό, Καρτοσυμβόλαιο COSMOTE ή COSMOTE Mobile Internet με κάρτα επιθυμούν, με το ποσό των 5€, 10€, 15€, 20€ ή 30€.
Εγκαινιάζοντας τη συνεργασία της με την PayPal, η COSMOTE προσφέρει στους πελάτες της επιπλέον 20% δωρεάν χρόνο ομιλίας με κάθε ανανέωση μέσω PayPal από 10€ και άνω, έως τις 18 Απριλίου 2016. Μια μοναδική προσφορά για ακόμη περισσότερη δωρεάν επικοινωνία.
Προσφέροντας τη δυνατότητα πληρωμών εύκολα και γρήγορα, τo PayPal παρέχει μια ξεχωριστή εμπειρία χρήσης σε web και mobile περιβάλλον. Η δημιουργία λογαριασμού PayPal προϋποθέτει μόνο ένα e-mail και ένα password, και η εγγραφή ολοκληρώνεται σε λιγότερο από ένα λεπτό. Στη συνέχεια, η διαδικασία ανανέωσης του χρόνου ομιλίας είναι πολύ απλή. Ο χρήστης μέσα από τα site της COSMOTE και του WHAT’S UP ή μέσω του WHAT’S UP mobile app, διαλέγει το ποσό που επιθυμεί, συμπληρώνει το νούμερο του κινητού που θέλει να ανανεώσει και επιλέγει πληρωμή μέσω PayPal. Ο χρήστης δηλώνει τα στοιχεία του μία και μόνη φορά, καθώς δεν απαιτείται η συμπλήρωσή τους σε κάθε νέα ανανέωση. Ο παραλήπτης του ποσού της ανανέωσης λαμβάνει ενημερωτικό SMS με τη συναλλαγή που πραγματοποιήθηκε.
«Η ελληνική αγορά είναι πολύ σημαντική για την PayPal», δήλωσε ο Matthias Setzer, επικεφαλής Business Development, PayPal Europe, Middle East and Africa. «Η Ελλάδα είναι μία από τις μεγαλύτερες αγορές στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά τη χρήση υπηρεσιών καρτοκινητής και η COSMOTE είναι ο μεγαλύτερος πάροχος στη χώρα. Γι’ αυτό είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία με την COSMOTE και τη δυνατότητα να διευκολύνουμε τις πληρωμές των πελατών της.»
«Με την εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητάς της, η COSMOTE παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Η νέα δυνατότητα που παρέχουμε στους πελάτες καρτοκινητής να ανανεώσουν το χρόνο ομιλίας τους εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια μέσω PayPal αναβαθμίζει περαιτέρω την εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρουμε», δήλωσε σχετικά ο κ. Σπύρος Λούρος, Διευθυντής Digital Transformation & Consumer New Business Development του Ομίλου ΟΤΕ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr