Με το επιχείρημα ότι ο οργανισμός οφείλει να διατηρήσει το δημόσιο και κοινωνικό του χαρακτήρα ο Χρ. Σπίρτζης τάχθηκε κατά της ιδιωτικοποίησης των ΕΛΤΑ στην ακρόαση της νέας διοίκησης του Οργανισμού στη Βουλή.
Και ο πρώην υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης συμφώνησε με τον Χρ. Σπίρτζη ότι η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση δεν θα προχωρήσει, αλλά ο λόγος, σύμφωνα με τον κ. Χατζηδάκη είναι άλλος. «Ο υπουργός Μεταφορών μπορεί να μάχεται ηρωικά κατά των ιδιωτικοποιήσεων. Όντως, τα ΕΛΤΑ δεν θα ιδιωτικοποιηθούν, γιατί δεν υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον», σχολίασε καυστικά ο κ. Χατζηδάκης.
Το νούμερο 1 πρόβλημα των ΕΛΤΑ, σύμφωνα με τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Γιάννη Ζαρολιάγκη, που χρήζει άμεσης αντιμετώπισης, είναι η έλλειψη ρευστότητας του οργανισμού.
«Με τρομάζει η οικονομική κατάσταση του οργανισμού. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας. Στο επόμενο εξάμηνο πρέπει να αντληθεί ρευστότητα», ανέφερε στη Βουλή, ο κ. Ζαρολιάγκης.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, κατά την ακρόαση της νέας διοίκησης του οργανισμού, απέρριψε το ενδεχόμενο αποκρατικοποίησης, σημειώνοντας ότι «τα ΕΛΤΑ θα διατηρήσουν το δημόσιο και κοινωνικό τους χαρακτήρα, εάν και αυτό έχει το κόστος του».
Μάλιστα, υπογράμμισε την ανάγκη καταβολής των αποζημιώσεων από τις υπηρεσίες «Καθολικής Υπηρεσίας», τις οποίες προσδιόρισε στα 40 εκατ.
Αναφορικά με τα αναπτυξιακά σχέδια του οργανισμού, σημείωσε ότι επιδίωξη αποτελεί η καλύτερη αξιοποίηση του δικτύου με νέα προϊόντα, αλλά και η δημιουργία Αναπτυξιακής Τράπεζας, μαζί με την Τράπεζα Αττικής και το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr