Αλλάζοντας τα δεδομένα, ο OTE είναι από τους πρώτους παρόχους παγκοσμίως που αναλαμβάνει να αναβαθμίσει όλους τους συνδρομητές του στο νέο προηγμένο τηλεοπτικό περιβάλλον, απομακρυσμένα.
Με την hybrid πλατφόρμα, οι συνδρομητές του OTE TV, μέσω δορυφόρου και μέσω ευρυζωνικής σύνδεσης, θα απολαμβάνουν:
- Την υπηρεσία OTE Cinema on Demand για την ενοικίαση ταινιών σε πρώτη προβολή από όλα τα μεγάλα στούντιο.
- Την υπηρεσία OTE REPLAY TV ώστε να γυρίζουν τον χρόνο πίσω έως 48 ώρες και να παρακολουθούν επιλεγμένα προγράμματα ετεροχρονισμένα. Η υπηρεσία OTE REPLAY TV είναι διαθέσιμη για 29 κανάλια, μεταξύ των οποίων όλα τα OTE SPORT, κανάλια με ταινίες και σειρές (Village Cinema HD, Sundance Channel HD, FOX), παιδικά (Disney Junior κ.ά), ντοκιμαντέρ (OTE HISTORY, Travel Channel HD κ.ά) και άλλα.
- Επίσης θα μπορούν να κάνουν εγγραφές προγραμμάτων σε εξωτερικό σκληρό δίσκο, ο οποίος θα συνδέεται στον αποκωδικοποιητή τους.
Για την πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες, οι συνδρομητές της δορυφορικής υπηρεσίας του ΟΤΕ TV θα συνδέουν τον αποκωδικοποιητή τους με το ρούτερ της ADSL/VDSL σύνδεσής τους .
Η διάθεση του νέου υβριδικού αποκωδικοποιητή για τους συνδρομητές μέσω δορυφόρου αρχίζει την 1η Φεβρουαρίου. Η μετάβαση των υφιστάμενων συνδρομητών της δορυφορικής υπηρεσίας, που θα πραγματοποιηθεί απομακρυσμένα μέσω ειδικού λογισμικού το οποίο θα σταλεί από τον δορυφόρο, θα ξεκινήσει τον Απρίλιο και αναμένεται να ολοκληρωθεί σε διάστημα λίγων μηνών.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ κ. Μιχάλης Τσαμάζ, κατά τη χθεσινή παρουσίαση του νέου τηλεοπτικού καναλιού της τηλεοπτικής πλατφόρμας, του Ote History «το 2016 θα είναι η χρονιά της εμπειρίας του πελάτη, με νέες υπηρεσίες και δυνατότητες για τον ΟΤΕ TV, με τις επενδύσεις να συνεχίζονται σταθερά με στόχο να διατηρηθεί η ανοδική μας πορεία».
Αναφερόμενος στις επιδόσεις του ΟΤΕ ΤV που πλέον διαθέτει πάνω από 446 χιλ. συνδρομητές, ο κ. Τσαμάζ σημείωσε πως "τα τελευταία τρία χρόνια καταγράφεται αύξηση 100 χιλ. νέων συνδρομητών ετησίως, τάση η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια αλλά όχι με αυτούς τους ρυθμούς, δεδομένου ότι ήδη η αγορά έχει ωριμάσει αρκετά”, προσθέτοντας ότι με την πορεία αυτή αποτελεί θέμα χρόνου ο ΟΤΕ ΤV να κατακτήσει την πρώτη θέση, κάτι που θα φανεί πιθανότατα την επόμενη χρονιά.
ΟΤΕ History
Αναφορικά με το ΟΤΕ History, ο επικεφαλής του ομίλου σημείωσε πως τo ΟΤΕ Ηistory ξεκίνησε πριν από ενάμιση χρόνο ως project. "Δεν το κάναμε για να βγάλουμε χρήματα. Πιστεύουμε σε αυτό το κανάλι γιατί πιστεύουμε ότι η τηλεόραση πρέπει να έχει εκπαιδευτικό και πολιτιστικό ρόλο. Έχουμε ήδη κάνει συμφωνίες με διεθνή δίκτυα όπως το National Geographic, το Discovery, το BBC, ενώ η πρώτη δική μας εκπομπή θα είναι η εκπομπή από το Α έως το Ω, με αναφορές σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας".
Τέλος, σχολιάζοντας τις πληροφορίες που θέλουν την κυβέρνηση να μελετά την επιβολή φορολογίας στους υπολογιστές και τα tablet ως αντιστάθμισμα για τα πνευματικά δικαιώματα που χάνονται από την ηλεκτρονική "πειρατεία" ο κ. Τσαμάζ ανέφερε ότι φόρος σε μέσα που προάγουν την ενημέρωση και την επιμόρφωση σίγουρα δε βοηθάει, ωστόσο "ας περιμένουμε να δούμε τις τελικές αποφάσεις".
Οι επενδύσεις
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του ομίλου, οι επενδύσεις που έχουν υλοποιηθεί για την τηλεοπτική πλατφόρμα είναι πολύ υψηλές και εντός των στόχων που είχε θέσει η διοίκηση. Στην προοπτική δημιουργίας και άλλων αντίστοιχων θεματικών καναλιών η διοίκηση απάντησε ότι θα πρέπει να φανούν τα πρώτα αποτελέσματα του OTE Ηistory ώστε να ληφθούν στην επόμενη διετία οι όποιες αποφάσεις. Όπως σημειώθηκε, τα τελευταία δύο χρόνια ο ΟΤΕ TV έδωσε έμφαση στο περιεχόμενο, αναμεταδίδοντας- ενδεικτικά- 8.000 ώρες αθλητικών δραστηριοτήτων και στηρίζοντας ελληνικές παραγωγές.
Το 2016, πέραν του ότι ο όμιλος θα συνεχίσει τις επενδύσεις, εξασφαλίζοντας παράλληλα συνεργασίες με μεγάλα κινηματογραφικά στούντιο, θα είναι η χρονιά βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη: οι νέες υπηρεσίες θα βασίζονται πάνω σε πρωτοποριακές τεχνολογίες, μέσω της νέας υβριδικής πλατφόρμας (με υπηρεσίες replay TV, υπηρεσίες video on demand, εγγραφή προγραμμάτων σε σκληρό δίσκο, περιεχόμενο υψηλής ευκρίνειας κ.α.). Οι υπηρεσίες αυτές θα είναι διαθέσιμες με το internet κάθε παρόχου, ενώ από 1η Φεβρουαρίου τα καταστήματα θα διαθέτουν το νέο αποδωδικοποιητή.
Το θέμα της NOVA
Όσον αφορά το θέμα της NOVA και το θέμα της πρότασης εξαγοράς από τον όμιλο, ο κ. Τσαμάζ, ερωτηθείς σχετικά, ανέφερε ότι "έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από τότε και τώρα πια δεν υπάρχει το ενδιαφέρον που υπήρχε εκείνο καλοκαίρι καθώς οι συνθήκες έχουν αλλάξει".
Σε άλλη ερώτηση αναφορικά με το θέμα της ρύθμισης που ζητούν πλέον κι έχουν βάλει στο τραπέζι οι ανταγωνιστές πάροχοι του ομίλου στο σκέλος της κινητής και όχι μόνον, ο κ. Τσαμάζ τόνισε πως "οι ανταγωνιστές μας καλό είναι να κάνουν τη δουλειά τους καλύτερα και να προχωρήσουν σε επενδύσεις και αυτοί και εφόσον επενδύσουν, δε θα έχουν θέμα. Αντί οι ανταγωνιστές να περιμένουν να κάνουμε εμείς επενδύσεις, ώστε να ‘’ακουμπήσουν’’ στη συνέχεια πάνω σε εμάς, ζητώντας παράλληλα να ρυθμιστούμε εμείς, ας κοιτάξουν να απευθυνθούν στους μετόχους τους, να αναλάβουν ρίσκο και να επενδύσουν".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr