Τα επίσημα στοιχεία για την επισκεψιμότητα της ψηφιακής πλατφόρμας έδωσε ο πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας σε συνάντηση με δημοσιογράφους και δείχνουν ότι στην ουσία η ψηφιακή πλατφόρμα της δημόσιας τηλεόρασης υπερδιπλασιάζει την πραγματική τηλεθέαση των τριών καναλιών της ΕΡΤ. Τα τρία κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1,2,3) έχουν συνολικά -βάσει της Νielsen- μια μέση τηλεθέαση που στο λεγόμενο μερίδιο αντιστοιχεί στο 9% με 10% της συνολικής τηλεθέασης. Το ποσοστό αυτό αναλογεί μεσοσταθμικά σε περίπου 200.000 τηλεθεατές κάθε ημέρα. Σε αυτούς λοιπόν, έρχονται να προστεθούν άλλες 295.000 ημερήσιες επισκέψεις στο ΕRTFLIX.
Το 66% των χρηστών του ΕRTFLIX δεν μπαίνουν στην πλατφόρμα της ΕΡΤ από τις τηλεοράσεις τους, αλλά από υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και tablet, στοιχείο που μέχρι σήμερα δεν είχε αποτυπωθεί σε καμία έρευνα τηλεθέασης, καθώς αυτές που γίνονται στη χώρα μας αφορούν μόνο στις τηλεοπτικές συσκευές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε η ΕΡΤ, τον Οκτώβριο ένας τεράστιος αριθμός τηλεθεατών 8.865.000 on demand, επέλεξαν να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι όταν μεταδίδονται από την τηλεόραση. Αυτό είναι το μεγάλο πλεονέκτημα των on demand προγραμμάτων για όλα τα κανάλια, καθώς ανοίγει πολύ το κοινό για σειρές ή εκπομπές που προβάλλονται σε "δύσκολες" ώρες και σε κάθε περίπτωση έχει την επιλογή ο τηλεθεατής να δει το πρόγραμμα όποτε θέλει.
Παράλληλα, μεγάλος είναι- περίπου 900.000 live streaming– και ο αριθμός όσων τηλεθεατών παρακολούθησαν μέσω του ΕRTFLIX σε ζωντανή μετάδοση τα κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1,2,3 Ertnews, Ertworld), είτε και τα ιντερνετικά κανάλια της (ERTSPORTS1,2,3).
Σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς λογισμικού συστήματος YOUBORA που χρησιμοποιούν και πολλές διεθνείς πλατφόρμες, το 28% των τηλεθεατών μπαίνει στο ERTFLIX από κινητό τηλέφωνο, το 25% από υπολογιστές και το 13% από τάμπλετ. Σε αριθμούς από τις 2 εκατ. επισκέψεις που δέχεται κάθε εβδομάδα το ERTFLIX μόνον οι 700.000 γίνονται μέσα από την τηλεόραση. Οι "υπόλοιπες" 1,3 εκατ. γίνονται μέσα από άλλες συσκευές και δεν είχαν καταγραφεί ποτέ έως τώρα.
Το Σαββατοκύριακο η αύξηση των επισκέψεων στο ERTFLIX αυξάνεται κατά 38,5%.
Ο πρόεδρος της ΕΡΤ έδωσε και στοιχεία αντίστοιχα για τις πρώτες θέσεις δημοτικότητας στο ERTFLIX στο διάστημα των 9 εβδομάδων από 12/9 έως 13/11 που προήλθαν μέσα από το YOUBORA. Εδώ φαίνεται και η μεγάλη επιτυχία των φετινών σειρών μυθοπλασίας της ΕΡΤ με αριθμούς ρεκόρ. Τα 9 διπλά επεισόδια του "Κάνε ότι κοιμάσαι" που προβλήθηκαν σ’ αυτό το διάστημα, δέχθηκαν περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια επισκέψεις και ακολουθεί το "Χαιρέτα μου τον Πλάτανο" με 1,4 εκατ., τα "Καλύτερά μας χρόνια" με 1,1 εκατ., "Τα Νούμερα" με 840.000 προβολές, η "Φλόγα και άνεμος", η "Νύχτα του Αυγούστου" με περισσότερες από 500.000 προβολές.
Όπως ανέφερε καταλήγοντας ο πρόεδρος της ΕΡΤ, "η παρουσίαση εκτός από αποκαλυπτική για την επιτυχία του ΕΡΤFLIX πρέπει να μας προβληματίσει όλους σε σχέση με τον τρόπο που αποτυπώνονται σήμερα οι περιβόητες μετρήσεις τηλεθέασης. Διότι είναι πλέον προφανές ότι αυτές οι μετρήσεις έχουν από τις συνθήκες πια ξεπεραστεί, καθώς αποτυπώνουν τις συνήθειες ενός μέρους μόνον των τηλεθεατών, όταν εκατοντάδες χιλιάδες προτιμούν πλέον να βλέπουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι κατ’ ανάγκην από την τηλεόραση".
Ας σημειωθεί τέλος, ότι ο ίδιος έκανε και μια πρόβλεψη. "Δεν αργεί ο καιρός", είπε, "που όλοι θα μιλάμε για παραγωγές του ERTFLIX", ενώ έδωσε και την είδηση: "Η επόμενη σειρά μυθοπλασίας της ΕΡΤ, το "Βραχιόλι της Φωτιάς”, θα ανέβει πρώτα στο ΕRTFLIX και μετά θα μεταδοθεί στην ΕΡΤ1".