Όπως αναφέρεται στην εταιρική ανακοίνωση:
Με κάθε αγορά προϊόντος από τις ανανεωμένες σειρές των brands Aromatics, KARAVAKI, Natura και Αρκάδι της Παπουτσάνης, μπορούμε όλοι να προσφέρουμε στιγμές ξεγνοιασιάς και ξεκούρασης σε 25 οικογένειες που χρειάζονται τη στήριξή μας. Η ενέργεια πραγματοποιείται μέσα από τα κανάλια λιανικής πώλησης και θα ολοκληρωθεί στις 31 Ιουλίου.
Με κοινωνική ευαισθησία, η Παπουτσάνης, θέτει, για μια ακόμη φορά, στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες καλύπτοντας σημαντικές ανάγκες και χαρίζοντας πολύτιμες στιγμές σε συνανθρώπους μας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Παπουτσάνης, με τη ματιά στραμμένη στο μέλλον, δεσμεύεται ότι θα συνεχίσει να εστιάζει στη βιώσιμη ανάπτυξη, με σεβασμό στον άνθρωπο και την κοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία επενδύει συστηματικά στην τεχνολογία για την ανάπτυξη προϊόντων που μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αλλά και σε πρωτοβουλίες και δράσεις που έχουν θετικό κοινωνικό αντίκτυπο.
Στήριξε και εσύ την προσπάθειά μας να προσφέρουμε καλοκαιρινές διακοπές σε 25 οικογένειες συνανθρώπων μας!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr