H Διεθνής Έκθεση «World of Private Label» διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Private Label Manufacturers Association (PLMA) και αποτελεί τη μεγαλύτερη έκθεση στον κλάδο ιδιωτικής ετικέτας, με περισσότερους από 15.000 επισκέπτες από 120 χώρες.
Η Παπουτσάνης μέσα από ένα στρατηγικό μοντέλο δραστηριοποίησης που βασίζεται σε 4 επιχειρηματικούς άξονες, επιβεβαίωσε για μία ακόμη χρονιά την ισχυρή θέση της στον κλάδο παραγωγής προϊόντων τρίτων μέσα από το διεθνές περιβάλλον της έκθεσης και αξιοποίησε ευκαιρίες επαφών για περαιτέρω ανάπτυξη σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Η εξειδικευμένη ομάδα συμβούλων της Παπουτσάνης ενημέρωσε τους επισκέπτες για τις πρόσφατες καινοτομίες με γνώμονα τη βιωσιμότητα και την υπεύθυνη ανάπτυξη, όπως τα waterless καλλυντικά, μια ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία και μια βιώσιμη επιλογή για την προσωπική φροντίδα. Τα καλλυντικά σε στερεή μορφή είναι διαθέσιμα σε συσκευασίες με σημαντικά λιγότερο ή και καθόλου πλαστικό, που είναι ελαφρύτερες και ευκολότερες στη μεταφορά και την αποθήκευση, ενώ απαιτούν λιγότερους πόρους για την παραγωγή τους. Μία άλλη κατηγορία που τράβηξε την προσοχή των επισκεπτών είναι αυτή των ανταλλακτικών συσκευασιών καλλυντικών με έμφαση στο mono material ανταλλακτικό σακουλάκι, που αποτελεί μια περιβαλλοντική επιλογή συσκευασίας, ενώ τις εντυπώσεις έκλεψε και η ευρύτατη ποικιλία επιλογών σε ειδικές και πιστοποιημένες σαπωνόμαζες.
Σημειώνεται ότι το διαρκώς διευρυνόμενο χαρτοφυλάκιο με πιστοποιημένα φυσικά, οργανικά και βιώσιμα προϊόντα, οι σύγχρονες πρακτικές παραγωγής με επίκεντρο την αειφορία, η ευελιξία και η ικανότητα της εταιρείας να ανταποκρίνεται σε σύνθετες απαιτήσεις ανάπτυξης προϊόντων, καθώς και το έμπειρο επιστημονικό προσωπικό, αναδεικνύουν την Παπουτσάνης ως κορυφαία επιλογή για μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών και λιανικής στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr