Στόχος είναι να αναπτυχθεί στοχευμένα κι γι’ αυτό η Διεύθυνση Καταναλωτικών Προϊόντων (Consumer Products Division) της L'Oreal Hellas έχει ξεκινήσει το σχετικό πλάνο δράσης καθώς μάλιστα η μάρκα NYX Professional Makeup είναι μεταξύ των πιο δυναμικά αναπτυσσόμενων μαρκών της L'Oréal.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει καταγράψει μια ολική επαναφορά μετά την πανδημία κι έτσι επενδύει σε νέες δυναμικής κινήσεις.
Το δίκτυο των beauty boutique
Σημειώνεται τέλος ότι εκτός από την NYX Professional Makeup, οι άλλες μάρκες της L’Oreal που διαθέτουν καταστήματα, παγκοσμίως, είναι μάρκες που ανήκουν στον κλάδο L’Oreal Luxe και συγκεκριμένα οι Kiehl's, Lancome και Armani.
Πρόκειται για καταστήματα μπουτίκ, που προσφέρουν μια καινοτόμα εμπειρία με τη μάρκα, βασισμένη σε εξατομικευμένα και αποκλειστικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Τα καταστήματα εντάσσονται στη λογική μιας tailor-made direct-to-consumer (D2C) σχέσης με τους καταναλωτές, στο πλαίσιο της online και offline αγοραστικής τους διαδρομής.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr