Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Στις κατηγορίες προϊόντων, πρώτη ήρθε η περιποίηση προσώπου και σώματος καταλαμβάνοντας το 32,5% των συνολικών πωλήσεων, ενώ ακολουθούν η περιποίηση μαλλιών και τα προϊόντα υγιεινής, με 25% και 23,8%, αντίστοιχα.
Όσον αφορά στα κανάλια διανομής, τα «σκήπτρα» κρατά η ευρεία διανομή (σούπερ μάρκετ) με ποσοστό 42,3%. Τα σούπερ μάρκετ αποτελούν για μια ακόμη χρονιά το κυρίαρχο κανάλι, διαμορφώνοντας ιδιαίτερα ευοίωνες προοπτικές για την ανάπτυξη της αγοράς.
ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ