Σύμφωνα με την εταιρεία, η ανάπτυξη αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ανάπτυξη των πωλήσεων σαπωνόμαζας στο εξωτερικό, την τοποθέτηση επωνύμων προϊόντων στην αγορά των Η.Π.Α, την ανάπτυξη υφιστάμενης συνεργασίας στην κατηγορία παραγωγών σε τρίτους, και την ανάπτυξη της κατηγορίας των ξενοδοχειακών προϊόντων.
Η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρίας ενισχύθηκε στο εξάμηνο κατά 32% σε σχέση με το 2017. Η αξία των εξαγωγών ανήλθε το α' εξάμηνο σε 4,9 εκατ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 41% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Το μικτό κέρδος επηρεάστηκε θετικά από την ανάπτυξη πωλήσεων κατά τη τρέχουσα περίοδο και ανήλθε σε 3,3 εκατ. ευρώ, έναντι 2,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2017, καταγράφοντας αύξηση 19%. Το μικτό περιθώριο κέρδους παρέμεινε στο 28%, στα ίδια επίπεδα με αυτά του α' εξαμήνου του 2017.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) άγγιξαν τα 1,32 εκατ. ευρώ, έναντι 1,03 εκατ. ευρώ το 2017, αυξημένα κατά 27,9%.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 0,52 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 0,25 εκατ. ευρώ το α' εξάμηνο του 2017, ενώ τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 0,38 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 0,12 εκατ. ευρώ το α' εξάμηνο του 2017.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Είμαστε ικανοποιημένοι από τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του έτους, που χαρακτηρίζονται από σταθερή ανάπτυξη και βελτίωση κερδοφορίας σε όλους τους τομείς της δραστηριότητάς μας. Οι καινοτομίες στα προϊόντα μας και οι συνεχιζόμενες εμπορικές πρωτοβουλίες μας συνεχίζουν να επιφέρουν σημαντική ενίσχυση τόσο των εξαγωγών, όσο και της παρουσίας μας στην ελληνική αγορά. Προσδοκούμε ότι η υλοποίηση των επιχειρησιακών και εμπορικών μας πλάνων θα οδηγήσει σε επιτάχυνση του ρυθμού βελτίωσης των οικονομικών επιδόσεων στο υπόλοιπο του έτους».
Η επιχειρηματική προοπτική
Το δεύτερο εξάμηνο του έτους, η Παπουτσάνης παραμένει εστιασμένη στην ενίσχυση της κατηγορίας των επώνυμων προϊόντων της, τόσο μέσω δράσεων μάρκετινγκ όσο και της κυκλοφορίας νέων προϊόντων στην ελληνική αγορά. Ταυτόχρονα, έχει δρομολογηθεί το λανσάρισμα νέας premium σειράς ξενοδοχειακών καλλυντικών.
Σε επίπεδο εξαγωγών, σχεδιάζεται η τοποθέτηση των επώνυμων προϊόντων ευρείας κατανάλωσης σε σουπερμάρκετ των βαλκανικών χωρών. Έμφαση δίνεται στην επέκταση της διανομής της σειράς Olivia σε ευρωπαϊκές χώρες και της εισόδου της σε ασιατικές αγορές, όπως της Κίνας και της Νοτίου Κορέας.
Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, έως το τέλος του 2018 αναμένεται η ολοκλήρωση ενός εκτεταμένου διετούς προγράμματος επενδύσεων ύψους 4 εκατ. ευρώ που περιλαμβάνει νέες παραγωγικές γραμμές στο τμήμα καλλυντικών και πλαστικών και την ενίσχυση των αυτοματισμών και της παραγωγικότητας στο τμήμα σαπώνων. Σε συνέχεια αυτού, το επενδυτικό πλάνο της Παπουτσάνης την επόμενη τριετία προβλέπει περιορισμό των ετήσιων επενδύσεων.
Οι στρατηγικοί πυλώνες μακροπρόθεσμης ανάπτυξης παραμένουν αμετάβλητοι. Στρατηγική προτεραιότητα της Παπουτσάνης αποτελεί η αύξηση των πωλήσεών της στα επώνυμα προϊόντα και σε προϊόντα μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας, της κερδοφορίας και της ρευστότητας της.
Οι προοπτικές της εταιρίας παραμένουν θετικές για το σύνολο του 2018. Βάσει των έως τώρα δεδομένων, η αύξηση του κύκλου εργασιών το 2018 αναμένεται να διαμορφωθεί τουλάχιστον στο +15%, σε σχέση με το 2017.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr