Η επίσημη παρουσίαση του νέου κινητού τηλεφώνου Folli Follie-Fujitsu έγινε πριν από λίγες ημέρες στο Τόκυο σε κλίμα ενθουσιασμού, παρουσία πλήθους δημοσιογράφων της Ιαπωνίας, ενώ οι κριτικές που έχει λάβει είναι διθυραμβικές. Το Folli Follie-Fujitsu είναι αποτέλεσμα μιας συνεργασίας-έκπληξη που προέκυψε με πρωτοβουλία της ηγεσίας της Fujitsu, λόγω της δημοτικότητας της Folli Folli στην Ασία. Μετά από διαπραγματεύσεις, οι δύο μεγάλες εταιρείες, που έχουν διακριθεί στον τομέα τους, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους: η Fujitsu πρόσφερε την εμπειρία της στην τεχνολογία και ηFolli Follie την εμπειρία της στο σχεδιασμό κοσμημάτων.
Το κινητό DoCoMo STYLE series F-02B εντυπωσιάζει με ένα λαμπερό glitter μοτίφ στην πρόσοψή του, ενώ χάρη στο ειδικό αρωματικό chip στην πίσω πλευρά του κινητού, η κάτοχός του μπορεί να προσθέσει το αγαπημένο της άρωμα, κάνοντας το κινητό της ακόμα πιο προσωπικό. Το Folli Follie Gold, μια πολυτελής έκδοση αυτής της σειράς, κυκλοφορεί σε ροζ-χρυσό χρώμα, ενώ η πρόσοψή του κοσμείται από ζιργκόν 2 καρατίων, σαν πολύτιμο κόσμημα. Στα χαρακτηριστικά του κινητού συμπεριλαμβάνονται το πορτοκαλί λογότυπο της Folli Follie, το μήνυμα υποδοχής στην οθόνη, καθώς και το λογότυπο της Folli Follie που κοσμεί την επιφάνεια στο πίσω μέρος της συσκευής.Το κινητό συνοδεύεται επίσης από ένα αυθεντικό αξεσουάρ Folli Follie, συγκεκριμένα ένα αστραφτερό charm από την τελευταία συλλογή Reflections της εταιρείας, που γνωρίζει μεγάλη επιτυχία διεθνώς.
Σε σχετικές δηλώσεις του ο Πρόεδρος του Ομίλου Folli Follie, κ. Δημήτρης Κουτσολιούτσος, είπε: «Το κινητό Folli Follie-Fujitsu είναι ένα πραγματικό κόσμημα που φέρει τη σφραγίδα της Folli Follie και της Fujitsu, μιας εταιρείας κολοσσού τόσο στην Ιαπωνία όσο και διεθνώς. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τη συνεργασία μας με τη Fujitsu, αλλά και πολύ ευτυχείς για τη θερμή ανταπόκριση των Ιαπώνων καταναλωτών, ενώ το γεγονός αυτό αποτελεί περίτρανη απόδειξη της εκτίμησης και της αναγνωρισιμότητας που τυγχάνει η Folli Follie στην Ιαπωνική αγορά».
Η Folli Follie προσφέρει ολοκληρωμένες προτάσεις μόδας, ένα full fashion concept, με μια πλούσια συλλογή κοσμημάτων, ρολογιών και αξεσουάρ. Στη φράση «προσιτή πολυτέλεια στο πνεύμα της μόδας» συμπυκνώνεται η φιλοσοφία της διεθνούς εταιρείας που δημιουργεί μόδα σε 25 χώρες, με περισσότερα από 380 σημεία πώλησης ανά τον κόσμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr