Έχοντας ισχυροποιηθεί και από τις δημοσκοπήσεις που για πρώτη φορά οι πολίτες κατανοούν τα επιχειρήματα του επιχειρηματία και επικρίνουν την στάση των πολιτικών ο Α. Βγενόπουλος αποτελεί ένα σημαντικό πόλο πλέον στην ελληνική ζωή.
Όμως το ερώτημα που ανακύπτει είναι ποιος είναι ο πραγματικός τους στόχος γιατί ήρθε σε σύγκρουση με κόμματα , απέκτησε πρόσβαση στον ΠΑΟ και γενικότερα δείχνει μια απροθυμία συνεργασίας με το δημόσιο;
Μήπως υπάρχει κάποιος απώτερος στόχος και σκοπός , μήπως ένας μηχανισμός επεξεργάζεται ένα σχέδιο ανατροπής σκηνικού στην χώρα μέσω της απαξίωσης του;
Τίποτε από όλα αυτά. Ο στόχος του Α. Βγενόπουλου είναι πολύ απλός.
Να προστατεύσει την επιχειρηματική του τιμή και υπόληψη.
Βέβαια θα αντικρούσει κανείς μια είναι δυνατό να είναι αυτός ο λόγος;
Ο Α. Βγενόπουλος πριν την υλοποίηση της αύξησης κεφαλαίου όπου υποχρέωσε παραδοσιακά τζάκια να αρχίσουν να τον αντιμετωπίζουν από διαφορετική οπτική γωνία σαφώς πιο αναβαθμισμένη , αποτελούσε το μαύρο πρόβατο του επιχειρείν στην Ελλάδα.
Δεν ακολουθούσε την πεπατημένη , πιστός στην ελεύθερη αγορά και τους κανόνες τηςκαι με ικανότητες management δημιουργούσε μια δυναμική και διαμόρφωνε την φήμη του.
Μετά την αύξηση κεφαλαίου των 5,19 δις ευρώ εκ των πραγμάτων κατέστη μια από τις πιο υπολογίσιμες δυνάμεις στην χώρα.
Πολλές φορές όταν τίθετο η ερώτηση στον Α. Βγενόπουλο μια η επιθετική πολιτική μήπως προκαλέσει την αντίδραση των παραδοσιακών τζακιών απαντούσε πάντα « δεν υπάρχουν επιχειρηματικά τζάκια στην Ελλάδα μόνο σόμπες οι οποίες απλά καπνίζουν για να αποδείξουν ότι λειτουργούν»
Ήρθε σε κόντρα αρχικώς με τους τραπεζίτες και εν συνεχεία με άλλους επιχειρηματίες απλώς γιατί έθετε κάποιους επιχειρηματικούς στόχους οι οποίοι έρχονταν σε σύγκρουση με τα ισχύοντα συμφέροντα.
Το πρώτο κύμα λοιπόν αμφισβήτησης της παραδοσιακής αντίληψης και λειτουργίας περί επιχειρείν είχε εκδηλωθεί και ο Α. Βγενόπουλος είχε μια αρχή « αν είναι να πετύχουμε κάτι θα το κάνουμε με τους κανόνες της αγοράς δεν θα προσκυνήσουμε κανένα»
Η εμπλοκή του ομίλου και του ιδίου προσωπικά στον ΟΤΕ έλαβε πολιτική διάσταση σε βαθμό υπερβολής και η MIG στοχοποιήθηκε ως ο μεσάζοντας και ο Α. Βγενόπουλος ως ο επιχειρηματίας που κάτι παράνομο θέλει να κάνει.
Παρακολουθώντας τηλεοράσεις , εφημερίδες καικάθε μέσο ενημέρωσης απλά διαπίστωνε κανείς ότι η MIG απλά ξεπλένει μαύρο χρήμα και πράττει μια σειρά παρανομιών.
Ο Α. Βγενόπουλος έπρεπε να αντιδράσει να προστατεύσει την επιχειρηματική του φήμη και να προστατεύσει τα συμφέροντα του.
Ω νομικός κατέφυγε στην λύση των αγωγών με στόχο να προκαλέσει και το κυριότερο να αποδείξει ότι «κανένα δεν θα φοβηθεί από την στιγμή που δέχεται μια τόσο επαίσχυντη επίθεση και κατασυκοφάντηση»
Στην πορεία αποδεικνύεται ότι μέρος των Ελλήνων πολιτικών απλά δημαγωγούν και το ακόμη χειρότερο οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν πως λειτουργεί η ελεύθερη αγορά.
Όσοι γνωρίζουν στοιχειώδη οικονομικά , πώς κλείνονται οι συμφωνίες και τα premium που δίδονται απλά καταλήγει στο ασφαλές συμπέρασμα ότι η MIG κινήθηκε ακριβώς στα πλαίσια που ορίζει η αγορά.
Κίνητρο και στόχος του ήταν και παραμένει η αποκατάσταση του κύρους του ως επιχειρηματίας.
Η εμπλοκή του με τον ΠΑΟ ήταν κατά βάση συναισθηματική και όχι να δημιουργήσει π.χ. κοινωνικά ερείσματα όπως στην περίπτωση άλλων επιχειρηματιών που έχουν αγοράσει ομάδες.
«Αν δεν είχε δεχτεί 4 γκολ ο ΠΑΟ και είχε νικήσειή χάσει με 1 0 π.χ. ίσως να μην είχε εκδηλωθεί καμιά κίνηση. Παρ΄ όλα αυτά οι εξελίξεις που ακολούθησαν είναι καλές για την ομάδα»
Ουσιαστικά λοιπόν η βασική στόχευση της MIG και του Α. Βγενόπουλου είναι απλά να προστατεύσει το κύρος του και την υστεροφημία του.
Στο μέλλον εγγύς ή απότεροθα υπάρξουν και άλλες εκπλήξεις από πλευράς Βγενόπουλου , ήρθε σε κόντρα με καρτέλ και έπεται συνέχεια.
Η βασική του προσέγγιση είναι απλή « ορισμένοι δήθεν επιχειρηματίες λειτουργούν ως νταβατζήδες του έθνους , ορισμένοι δήθεν πολιτικοί νομ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr