Πλέον τα συνολικά όρια δαπανών του ΠΔΕ για το 2020 διαμορφώνονται στα 2,021 δισ. ευρώ στο εθνικό σκέλος, στα 8,4 δισ. ευρώ στο συγχρηματοδοτούμενο σκέλος και συνολικά στα 10,421 δισ. ευρώ.
Επιπλέον στο άρθρο 3 της συγκεκριμένης τροπολογίας για τις προβλεπόμενες ενισχύσεις διατίθεται από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το αδιάθετο υπόλοιπο, έως το ύψος του ποσού των 45 εκατ. ευρώ, που έχει ήδη πιστωθεί για τον σκοπό αυτό και συμπληρωματικό ποσό 22 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Επίσης από τις ως άνω πιστώσεις διατίθεται ποσό και για την ενίσχυση των επενδύσεων για την ικανοποίηση αιτήσεων που έχουν υποβληθεί από την 1η Ιανουαρίου του 2010 ή θα υποβληθούν μέχρι τις 31η Δεκεμβρίου του 2021.
Η χρηματοδότηση των ανωτέρω επενδυτικών προγραμμάτων του υπουργείου Μεταφορών γίνεται ως εξής:
- Διατίθεται ποσό 4.400 ευρώ ανά λεωφορείο του οικείου ΚΤΕΛ. Η εν λόγω ενίσχυση δεν μπορεί να υπερβαίνει το 50% του συνολικού κόστους του έργου.
- Επίσης διατίθενται 30% της τιμής κτήσης αυτών, αν είναι καινούργια ή ηλικίας μέχρις ενός έτους από το έτος κατασκευής.
- 10% της τιμής κτήσης αυτών, αν είναι μεταχειρισμένα και έχουν συμπληρώσει μέχρι 5 έτη από το έτος κατασκευής.
- Σε περιπτώσεις συνένωσης δύο ή περισσότερων ΚΤΕΛ, ενός ή περισσότερων ενοτήτων ή ΚΤΕΛ και δημοτικής επιχείρησης εφόσον συμμετέχουν στη συνένωση αυτή όλα τα ΚΤΕΛ της περιφερειακής ενότητας ή των περιφερειακών ενοτήτων ή της μεμονωμένης νήσου ή τουλάχιστον όλα τα υπεραστικά ΚΤΕΛ, το ποσοστό της ενίσχυσης για την αγορά καινούργιων λεωφορείων ανέρχεται σε 35% και για την αγορά μεταχειρισμένου σε 15%.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr