Όπως έχουν αναφέρει στελέχη του ΟΣΕ η έναρξη του διαγωνισμού για το Θριάσιο ΙΙ είναι απολύτως απαραίτητη για να δώσει η Κομισιόν παράταση στην προθεσμία της 31ης Μαρτίου 2019 που έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός αφού ακόμη δεν έχει ξεκινήσει. Ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα είναι πως το ακίνητο δεν είναι γυμνό. Διαθέτει σε όλη την έκταση του σιδηροδρομικές γραμμές οι οποίες συνδέονται και με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και μάλιστα με ηλεκτροκίνηση.
To ακίνητο είναι πολύ κοντά τόσο στην Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα), την Αττική Οδό (Ελευσίνα-Αεροδρόμιο) αλλά και τη Νέα Οδό (Μεταμόρφωση-Μαλιακός) ενώ είναι δίπλα στο λιμάνι της Ελευσίνας και πολύ κοντά στο λιμάνι του Πειραιά. Επίσης διαθέτει κτίρια διοίκησης, αποθήκες, δευτερεύοντα κτίρια κ.α.
Το γεγονός αυτό κάνει το συγκεκριμένο ακίνητο να θεωρείται ίσως το πιο θελκτικό για επενδυτές στο χώρο των logistics και η μάχη για την απόκτηση του αναμένεται να είναι σκληρή. Επί της ουσίας αυτό που θα χρειαστεί να κάνει ο επενδυτής είναι να προσθέσει κάποιες γερανογέφυρες και κάποιες επιπρόσθετες επενδύσεις μικρού κόστους.
Το μεγάλο στοίχημα είναι να τρέξει γρήγορα ο διαγωνισμός, να προσελκύσει σημαντικό αριθμό διαγωνιζομένων που θα εξασφαλίσει την επιτυχή έκβαση του και να ολοκληρωθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Τώρα, όσον αφορά τους επενδυτές έχουν ακουστεί σημαντικά ονόματα του χώρου των μεταφορών όμως δεν θα πρέπει να αποκλειστεί κάποια εκτός συνόρων συμμετοχή μιας και το συγκεκριμένο ακίνητο έχει όλα τα χαρακτηριστικά για να τραβήξει διεθνείς ομίλους.
Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι μεταξύ των ενδιαφερομένων είναι η Pearl που έχει κοινά συμφέροντα με την Cosco, αλλά και η ιταλική πλέον ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr