Ο ίδιος απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις για τους λόγους που οδήγησαν στην διεύρυνση του τιμήματος για την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου Αθηνών, από τα 600 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) στο 1,38 δισ. ευρώ εξήγησε ότι η αρχική επέκταση της σύμβασης παραχώρησης συμφωνήθηκε αρχές του 2017 και υπογράφηκε προς το τέλος του ίδιου έτους, με τις διαπραγματεύσεις να είχαν ξεκινήσει το 2016 και με βάση παραδοχής τα οικονομικά στοιχεία του ΔΑΑ 2015. Ο κ. Ξενόφος αναφέρθηκε στις διαφορετικές συνθήκες που επικρατούσαν πριν τρία χρόνια, καθώς η χώρα το 2015 ήταν στη περίοδο επιβολής των capital controls, το ρίσκο ήταν πάρα πολύ μεγάλο, οι αποδόσεις του δεκαετούς ομολόγου σε πάρα πολύ υψηλά επίπεδα κλπ., ενώ και τα οικονομικά μεγέθη του ΔΑΑ ήταν διαφορετικά. «Η κίνηση του αεροδρομίου, ο αερολιμένας ως περιουσιακό στοιχείο, είχε τελείως διαφορετική εικόνα. Από μονοψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης έφτασε πέρσι και εφέτος σε διψήφιους, άρα η καθυστέρηση τελικά φάνηκε να μας κάνει καλό, διπλασιάζοντας το τίμημα προς όφελος και του ελληνικού Δημοσίου αλλά και της προσπάθειας που κάνουμε να δημιουργηθεί ουσιαστικά ένα καλό αποτέλεσμα».
Για τον διαγωνισμό των ΕΛΠΕ, ο οποίος έχει μπει στη Β φάση, ο κ. Ξενόφος εξέφρασε την πεποίθηση ότι μέσα στο έτος το Ταμείο θα έχει λάβει δεσμευτικές οικονομικές προσφορές.
Αναφορικά με την Εγνατία Οδό σημείωσε ότι ο διαγωνισμός προχωρά κανονικά και ολοκληρώνονται τον επόμενο μήνα το σύνολο των επισκέψεων από την πλευρά των επενδυτικών σχημάτων, με στόχο να υπάρξουν δεσμευτικές προσφορές στο τέλος του έτους.
Τέλος, εκτίμησε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα μπορούν να έχουν εκκινήσει οι διαγωνιστικές διαδικασίες για τις υπο-παραχωρήσεις στα λιμάνια Αλεξανδρούπολης και Καβάλας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr