Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Η United Milk Company κατέχει ηγετικό μερίδιο στην αγορά γάλακτος και τη δεύτερη θέση στην αγορά γιαουρτιού. Μετά την ανάληψη του ελέγχου της από το BSF την άνοιξη του 2003, η εταιρία ολοκλήρωσε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης με παράλληλες επενδύσεις σε παραγωγικό εξοπλισμό και στην προώθηση νέων προϊόντων με πλήρως υποστηριζόμενα διαφημιστικά εμπορικά σήματα. Η UMC είχε πωλήσεις της τάξεως των 17,5 εκατ. για το 2006 και EBITDA 1 εκατ., ενώ το σύνολο του ενεργητικού της ανέρχεται σε 18,4 εκατ., με ίδια κεφάλαια 6,7 εκατ. και καθαρό δανεισμό 7 εκατ.
Με την ανωτέρω κίνηση η Vivartia αρχίζει να υλοποιεί το στρατηγικό της πλάνο επέκτασης στην Νότιο Ανατολική Ευρώπη στον κλάδο γαλακτοκομικών και ποτών στοχεύοντας σε ηγετικά μερίδια αγοράς και σε συνέργιες με τους κλάδους αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής και κατεψυγμένων προιόντων, που δραστηριοποιούνται ήδη στην αγορά της Βουλγαρίας, επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας στην ανακοίνωσή της. Στόχος είναι η ανάπτυξη της αγοράς γαλακτοκομικών στην Βουλγαρία, η εισαγωγή νέων προϊόντων και η υλοποίηση των ανωτέρω συνεργιών , οι οποίες και προβλέπεται μέσα στην επόμενη τριετία να βελτιώσουν σημαντικά τα οικονομικά μεγέθη της United Milk Company.