Τα παραπάνω απάντησε ο κ. Σπίρτζης στην επίκαιρη ερώτηση του κ. Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, Βουλευτή Αρκαδίας και επικεφαλής του Τομέα Ανάπτυξης της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, με θέμα «Πότε θα μεταφερθεί το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ από το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού, ώστε να προχωρήσει η επένδυση των 75.000 νέων θέσεων εργασίας και των 8,2 δις ευρώ;».
Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντινόπουλο, «δεκαπέντε μήνες αφότου η συντριπτική πλειοψηφία των Βουλευτών ψήφισε την κύρωση της σύμβασης παραχώρησης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού για την αξιοποίησή του, ακόμη δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες από τα Υπουργεία για να παραδοθεί η έκταση στον επενδυτή. Η μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου του ΟΣΥ είναι στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Υποδομών, και έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί εντός δεκαμήνου από την κύρωση της σύμβασης. Εντούτοις, δεν έχει ξεκινήσει καν».
Απαντώντας στην σχετική ερώτηση, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση στην διαδικασία μετεγκατάστασης του αμαξοστασίου του ΟΣΥ (συνολικού εμβαδού 80.000 τ.μ.) από το Ελληνικό, τονίζοντας ότι η έκταση θα παραχωρηθεί στον επενδυτή τον Ιούνιο του 2018. Παράλληλα αναζητείται χώρος στην ευρύτερη περιοχή, με το κόστος του νέου αμαξοστασίου, που θα κατασκευαστεί σε επόμενη φάση, να υπολογίζεται σε 35 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Σπίρτζης αναφέρθηκε στη συμφωνία με τον επενδυτή, η οποία προβλέπει πως η παράδοση του χώρου του πρώην αεροδρομίου και της παραλιακής ζώνης του Αγίου Κοσμά θα γίνει τρεις ημέρες πριν τη μεταβίβαση των μετοχών της Ελληνικόν ΑΕ στην οποία ανήκει το ακίνητο. Τόνισε πως το αμαξοστάσιο του Ελληνικού είναι το μεγαλύτερο απ’ όλα τα αμαξοστάσια που έχει η ΟΣΥ. Έχει έκταση περίπου ογδόντα χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα και φιλοξενεί 370 λεωφορεία. Με τη μεταφορά του θα υπάρξει, κατά τον κ. Σπίρτζη, «αύξηση ημερήσιων νεκρών οχηματοχιλιομέτρων των πετρελαιοκίνητων λεωφορείων από 18.875 σε 21.673, που αντιστοιχεί σε 2.797 οχηματοχιλιόμετρα πετρελαιοκίνητων λεωφορείων ημερησίως. Επιπτώσεις στις ώρες εργασίας του προσωπικού κίνησης, λόγω αύξησης αυτών των χιλιομέτρων, που θα γίνονται χωρίς λόγο. Επιπτώσεις στο λειτουργικό κόστος του ΟΣΥ. Βλέπουμε ένα ετήσιο κόστος γύρω στα 2.500.000 ευρώ καθώς και επιπτώσεις από την κατανάλωση καυσίμων και βέβαια επιπτώσεις στο περιβάλλον».
Ο κ. Κωνσταντινόπουλος επεσήμανε την αντίφαση των κυβερνητικών δηλώσεων: «Τον περασμένο Ιούνιο, ο κ. Φλαμπουράρης δεσμεύθηκε πως μέχρι το τέλος του έτους "θα έμπαιναν οι μπουλντόζες στο Ελληνικό". Σήμερα, ο κ. Σπίρτζης υπόσχεται πως η έκταση θα παραδοθεί τον Ιούνιο του 2018. Με ρυθμούς ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αυτό σημαίνει πως η επένδυση δεν θα ξεκινήσει ούτε το 2018. Κρίμα για τους 75.000 ανθρώπους που θα έβρισκαν εκεί μία νέα θέση εργασίας.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr