«Προγραμματίζεται η συμμετοχή μας σε περισσότερες διεθνείς εκθέσεις (45 από 35) για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με την διοργάνωση εθνικού περιπτέρου και ήδη καταγράφουμε σημαντική αύξηση των συμμετεχόντων εξαγωγέων» δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Enterprise Greece Χρήστος Στάικος και σημειώνει ότι για το 2017 έχει προγραμματιστεί η εθνική συμμετοχή σε 45 διεθνείς εκθέσεις, από 35 συμμετοχές που υπήρξαν την περυσινή χρονιά.
Ο ίδιος υπογραμμίζει ιδιαίτερα τις δράσεις που σχεδιάζονται για την προώθηση και προβολή του δυναμικού και διαρκώς αναπτυσσόμενου κλάδου της τεχνολογίας αλλά και για τον κλάδο του ναυτιλιακού εξοπλισμού.
Ακόμη, ο κ. Στάϊκος σημειώνει με έμφαση ότι το 2017 θα είναι έτος «rebranding» της εταιρικής ταυτότητας της Enterprise Greece με νέο λογότυπο και μήνυμα.
Σχετικά με τον προγραμματισμό για το 2017, σχεδιάζεται ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που περιλαμβάνει την πρόσκληση αγοραστών και εισαγωγέων από σημαντικές αγορές του εξωτερικού και την διοργάνωση επιχειρηματικών αποστολών και επιχειρηματικών συναντήσεων (B2B) με ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς και εκδηλώσεων σε χώρες του εξωτερικού για την προβολή των ελληνικών προϊόντων.
Ένα τέτοιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα είναι αυτό για την προώθηση του οίνου, σε συνεργασία με την ΕΔΟΑΟ (Εθνική Διαεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου).
«Συνεχίζουμε την δράση μας στις νέες αγορές που δραστηριοποιηθήκαμε το 2016 όπως αυτή της Ν. Κορέας και της Ιαπωνίας(οίνος-τρόφιμα και ναυτιλιακός εξοπλισμός), Ιράν (τεχνολογία) και Κένυας( δομικά υλικά) και προσανατολιζόμαστε σε νέες όπως αυτή της Ινδονησίας» υπογραμμίζει ο πρόεδρος της Enterprise Greece και συνεχίζει: «Ενδεικτικά, σημειώνω ότι για την προώθηση και προβολή του δυναμικού και διαρκώς αναπτυσσόμενου κλάδου της τεχνολογίας, που για πρώτη φορά εντάχθηκε στο εξωτερικό εμπόριο το 2016 με συμμετοχή σε 5 εκθέσεις, σχεδιάζουμε με τη συμμετοχή των εμπλεκόμενων φορέων μια πιο ολοκληρωμένη στρατηγική εξωστρέφειας που αναπτύσσει συνδυασμένες δράσεις τόσο για την προσέλκυση επενδύσεων όσο και προώθηση εξαγωγών».
Ο ίδιος υπογραμμίζει ακόμη ότι: «ένας άλλος κλάδος με τον οποίο συνεργαστήκαμε και υλοποιήσαμε το πρώτο εθνικό περίπτερο σε διεθνή έκθεση στο Αμβούργο, είναι αυτός του ναυτιλιακού εξοπλισμού. Για το 2017 αυξάνονται οι δράσεις και προγραμματίζεται συμμετοχή σε τρεις διεθνείς εκθέσεις σε ΗΠΑ, Σιγκαπούρη και Ν. Κορέα». Παράλληλα, ο κ. Στάικος εξηγεί ότι σε συνέχεια της επιτυχημένης διεύρυνσης της συνεργασίας με διεθνείς και εγχώριους θεσμικούς συνεργάτες κατά το 2016, ο εξωστρεφής προσανατολισμός του οργανισμού θα ενισχυθεί από την περαιτέρω ανάπτυξη και διατήρηση συμμαχιών που εδράζουν στην δημιουργία αμοιβαίως επωφελών αποτελεσμάτων.
«Το 2017 στοχεύουμε στην ακόμα μεγαλύτερη επίτευξη συνεργιών και συνδυασμένων δράσεων μεταξύ εξαγωγικού εμπορίου και επενδύσεων με την ανάδειξη ακόμα περισσότερο του οργανισμού ως φορέα εξωστρέφειας και σημαντικού εταίρου για επιχειρήσεις και φορείς. Σε αυτή την κατεύθυνση, ο οργανισμός προχωράει το νέο έτος σε rebranding της Εταιρικής του ταυτότητας με νέο λογότυπο και μήνυμα» αναφέρει ο κ. Στάϊκος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr