Ο όμιλος Συμμετοχών Χατζηιωάννου ανακοίνωσε τα αποτελέσματά του για το πρώτο τρίμηνο του 2006 με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης. O ενοποιημένος κύκλος εργασιών στο πρώτο τρίμηνο του 2006 ανήλθε σε 24,9 εκατ. ευρώ έναντι 21,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 14,8%.
Κύριος παράγοντας της ανόδου των πωλήσεων ήταν η δυναμική ενίσχυση των δραστηριοτήτων λιανικής της
SPRIDER A.E., θυγατρικής εταιρείας του Ομίλου, η οποία προήλθε τόσο από την οργανική ανάπτυξη των πωλήσεων των υφιστάμενων σημείων πώλησης, όσο και από την διεύρυνση και ανανέωση του δικτύου καταστημάτων. Ταυτόχρονα σε ότι αφορά την θυγατρική εταιρεία Vertical κατά το πρώτο τρίμηνο του 2006 παρουσιάσθηκε σχετική κάμψη σε επίπεδο κύκλου εργασιών σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, η οποία αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην χρονική υστέρηση τιμολογήσεων του πρώτου τριμήνου, οι οποίες αναμένεται να πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της χρήσης. Σε ότι αφορά τα μικτά κέρδη, εμφανίστηκαν αυξημένα κατά 5,9% στα 8,8 εκατ. ευρώ έναντι 8,4 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ο συντελεστής μικτού κέρδους διαμορφώθηκε στο 35,5% επί των ενοποιημένων πωλήσεων έναντι 38,5% στο περσινό πρώτο τρίμηνο μειωμένος κατά 3 ποσοστιαίες μονάδες. Η μείωση του μικτού περιθωρίου κέρδους αποδίδεται στην διατήρηση της παραγωγικής δραστηριότητας της Vertical σε υψηλά επίπεδα παρά την μη τιμολόγηση, προκειμένου να ανταπεξέλθει στις μελλοντικές ανάγκες πωλήσεων. Επιπρόσθετα, σε επίπεδο λιανικών πωλήσεων, σημαντική ήταν και η επίδραση στο περιθώριο μικτού κέρδους της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής τιμολογιακής πολιτικής της θυγατρικής
SPRIDER κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης εμφανίστηκαν αυξημένα κατά 25,5% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2006 φθάνοντας στα 8,5 εκατ. ευρώ έναντι 6,8 εκατ. ευρώ πέρυσι. Η αύξηση των εξόδων αποδίδεται κυρίως στην αύξηση των εξόδων διάθεσης της θυγατρικής
SPRIDER εξαιτίας της μεγάλης διεύρυνσης του δικτύου καταστημάτων της. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων σημείωσαν μείωση και διαμορφώθηκαν σε 3,6 εκ. ευρώ έναντι 5 εκ. ευρώ πέρυσι, ενώ τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 407 χιλ. ευρώ έναντι 2,1 εκ. ευρώ πέρυσι. Τέλος, τα κέρδη μετά φόρων & δικαιωμάτων μειοψηφίας ανήλθαν στο πρώτο τρίμηνο του 2006 σε 142 χιλ. ευρώ έναντι 2 εκ. ευρώ το περσινό πρώτο τρίμηνο. Η Διοίκηση του ομίλου Χατζηιωάννου, με κύριο γνώμονα την ουσιαστική ανάπτυξη της εταιρείας, συνεχίζει σταθερά την εφαρμογή του στρατηγικού της σχεδιασμού. Στον τομέα των λιανικών πωλήσεων κύριος επενδυτικός άξονας παραμένει η επέκταση και ανανέωση του δικτύου πωλήσεων, ενώ σε ότι αφορά την παραγωγική δραστηριότητα προτεραιότητες παραμένουν η βελτίωση του κόστους παραγωγής και η εκμετάλλευση των οικονομιών κλίμακας που προκύπτουν.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr