Στη περίπτωση του Αμστερνταμ διερευνάται η περίπτωση συνεργασίας με την KLM, ώστε να δοθεί διέξοδος και για συνδέσεις με υπερατλαντικούς προορισμούς.
Επιπλέον, ο Σ. Δαλιάκας τόνισε ότι η συχνότητα των πτήσεων θα εξαρτηθεί από την κίνηση που θα έχει ο κάθε προορισμός, ενώ σε πρώτη φάση εκτιμάται ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον τρία αεροπλάνα για να φέρουν σε πέρας το πτητικό έργο.
Ακόμη, σύμφωνα με δηλώσεις του, στις 25 Οκτωβρίου θα οριστικοποιηθεί το χειμερινό πρόγραμμα της Olympic Air, με περισσότερα δρομολόγια ανά προορισμό (οκτώ στη Θεσσαλονίκη).
Σημειώνεται ότι σήμερα η διοίκηση της Olympic Air συναντά τους εκπροσώπους του επιχειρηματικού και τουριστικού κόσμου της Β. Ελλάδας (επιμελητήρια, τουριστικούς πράκτορες, ενώσεις ξενοδόχων κ.λπ.), με σκοπό την αναδιαμόρφωση του προγράμματος των νέων αερογραμμών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr