Η βράβευση της Amita Μήλο-Κανέλλα έγινε με κριτήριο τον καινοτόμο χαρακτήρα του προϊόντος: πρόκειται για τον πρώτο χυμό στην ελληνική αγορά ο οποίος καταναλώνεται και ζεστός και με το λανσάρισμά του το 2007 ανέτρεψε τα δεδομένα στην ελληνική αγορά χυμών.
Η απονομή των χρυσών βραβείων έγινε με ιδιαίτερη λαμπρότητα την Κυριακή 19 Οκτωβρίου στο Συνεδριακό Κέντρο της Διεθνούς Έκθεσης Sial. Το βραβείο για λογαριασμό της Coca-Cola Τρία Έψιλον παρέλαβε ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον Βασίλης Λώλας. Την απονομή ακολούθησε τιμητική δεξίωση για όλους τους βραβευμένους στην οποία παρευρεθήκαν επίσημοι και σημαντικοί επιχειρηματίες της γαλλικής και ευρωπαϊκής αγοράς.
Η διάκριση αυτή αποτελεί μία ακόμα αναγνώριση σε διεθνές επίπεδο της στρατηγικής επιλογής της Coca-Cola ΤρίαΈψιλον για δημιουργία και διάθεση πρωτοποριακών προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών και, πάνω απ όλα, διακρίνονται για την άριστη ποιότητα και τη γεύση τους. Επενδύοντας με συνέπεια και συνέχεια στους τομείς έρευνας και ανάπτυξης, η Coca-Cola Τρία Έψιλον βρίσκεται πάντα στην κορυφή της προϊοντικής καινοτομίας.
Ο διαγωνισμός
Η διοργάνωση του Διαγωνισμού Sial d' Or ξεκίνησε το 1986. Πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια από ένα διεθνές πάνελ κριτών, το οποίο αποτελείται από 29 διεθνή έντυπα των κλάδων τροφίμων και λιανεμπορίου.'Ολα τα έντυπα επιλέγουν για τη χώρα την οποία εκπροσωπούν ένα υποψήφιο προϊόν ανά κατηγορία. Η επιλογή γίνεται βάσει της επισκόπησης μεγάλων διανομέων τροφίμων και ποτών και συγκεκριμένων, προκαθορισμένων κριτηρίων, καθώς και σε συνεργασία με την ACNielsen και στις 29 χώρες. Από την έναρξη του Διαγωνισμού, τη συμμετοχή στο θεσμό για την Ελλάδα διοργανώνει το περιοδικό ΤΡΟΦΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΑ.
Τα προϊόντα που επιλέγονται από τους κριτές διαγωνίζονταν μέχρι το 2006 σε 8 κατηγορίες: Γλυκά Τρόφιμα, Αλμυρά Τρόφιμα, Αλκοολούχα ποτά, Μη αλκοολούχα ποτά, Γαλακτομικά, Μη Γαλακτοκομικά, Γλυκά Κατεψυγμένα και Αλμυρά Κατεψυγμένα. Στο Διαγωνισμό Sial dOr 2008 για πρώτη φορά εισάγεται η κατηγορία Κρασί. Ο διαγωνισμός απονέμει ένα βραβείο Sial dOr ανά κατηγορίa, ένα για κάθε συμμετέχουσα χώρα και, τέλος, το παγκόσμιο βραβείο Global Sial dΟr.
Η έκθεση
H SIAL είναι μία από τις μεγαλύτερες, παγκοσμίως, εκθέσεις τροφίμων & ποτών. Αποτελεί το Νο 1 διεθνές γεγονός στον αγρο-διατροφικό τομέα, γι' αυτό και οι εταιρείες του κλάδου βρίσκουν όφελος στη συμμετοχή τους. Είναι ένας προνομιούχος χώρος για να αναπτύξει κανείς εμπορικές σχέσεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία των διοργανωτών, γίνονται 154 επαφές στο κάθε περίπτερο, κατά μέσο όρο, εκ των οποίων πάνω από 1 στις 2 είναι νέες, ενώ το ¼ των επισκεπτών επισκέπτονται μόνο την SIAL και όχι άλλες εκθέσεις. Επίσης, με 140.423 επισκέπτες (SIAL 2006, +3% σε σχέση με το 2004), η αύξηση της επισκεψιμότητας της SIAL, προπαντός σε ό,τι αφορά στους διεθνείς επισκέπτες (+11%), η SIAL είναι μια πραγματική ευκαιρία να αναπτύξει κανείς σχέσεις ποιότητας με τους πρωταγωνιστές τού κλάδου της διατροφής, να δει όλα τα δίκτυα και τους τρόπους διανομής, να αναπτύξει πωλήσεις και να πληροφορηθεί τις εξελίξεις στην μαζική εστίαση και στη βιομηχανία τροφίμων.
Η φετινή διοργάνωση περιλαμβάνει σειρά νέων στοιχείων:
- Έκταση 15.000 τμ, με χώρους αφιερωμένους σε αναπτυσσόμενους τομείς (κρασί, εκλεκτά εδέσματα-épicerie fine, βιολογικά προϊόντα, διαιτητικά προϊόντα και συμπληρώματα διατροφής).
- Παράλληλη έκθεση in food (έκθεση 100% αφιερωμένη στα ενδιάμεσα προϊόντα, συστατικά και λύσεις υπεργολαβίας), η οποία θα διεξαχθεί στον ίδιο χώρο και στις ίδιες ημερομηνίες με τη SIAL.
- Retail World, ένας ειδικός χώρος αφιερωμένος στο λιανεμπόριο.
Η SIAL 2008 να είναι μία μοναδική εμπειρία, που θα κινηθεί στους ακόλουθους σημαντικούς τομείς: καινοτομία, τάσεις, design, υγιεινή διατροφή, αειφόρος ανάπτυξη καθώς επίσης και δίκαιο εμπόριο (fair trade).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr