Στο νέο τηλεοπτικό, το brand δίνει φέτος φωνή στις «είμαι δίπλα σου» ιστορίες. Ιστορίες ανθρώπων, που έχουν καταφέρει μέσα από τη δράση και την προσωπικότητά τους να σπάσουν τα στερεότυπα, να ξεχωρίσουν στον κλάδο τους και κυρίως να εμπνεύσουν, γιατί έχουν συνειδητά επιλέξει να δώσουν κάτι από τον εαυτό τους για να είναι δίπλα στους άλλους!
Συγκεκριμένα, οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι οι:
- Κατερίνα Βρανά, η πρώτη “sitting down” stand-up comedian
- Cool Crips, ο Γρηγόρης και ο Σπύρος, που προσεγγίζουν το θέμα της αναπηρίας με έναν fun και αισιόδοξο τρόπο
- Electric Mama, η πρώτη Αθηναία που σπάει το αντρικό άβατο του τατουάζ
- Αλεξία Κούβελα, το μοντέλο που ίδρυσε το πρώτο plus size πρακτορείο μοντέλων
- WLG Female Stars, η πρώτη γυναικεία ομάδα gaming
- Same84, ο artist που δημιουργεί graffiti που αλλάζουν τον κόσμο
- Νεκτάριος Παπαζαχαριάς, ο μπαμπάς της τεράστιας οικογένειας του Athens Happy House, όπου φιλοξενούνται ταλαιπωρημένα ζώα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, περιθάλπονται και δίδονται προς υιοθεσία
Για τη δημιουργία της καμπάνιας, τόσο η ομάδα του Μύθου όσο και το σύνολο των συνεργατών επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα, έπειτα από πολύμηνο σχεδιασμό και οργάνωση, δούλεψαν από κοινού με ειδικούς, με στόχο να διασφαλιστεί ότι όλες οι σχετικές δράσεις του brand είναι πλήρως προσβάσιμες, χωρίς να αποκλείουν καμία κοινωνική ομάδα. Για αυτό, ο Mythos συνεργάστηκε με τον Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους), και την Black Light, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν όλοι οι εμπλεκόμενοι, σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας και τα εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε να διασφαλιστεί ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, σε όλες τις εκφάνσεις.
Είναι η πρώτη φορά που το brand μιλά ανοιχτά για το θέμα και τη σημασία της συμπερίληψης, κάτι το οποίο αντικατοπτρίζεται και στο κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, «Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!». Έχοντας θέσει αυτόν τον στόχο, ο Mythos διευρύνει τη στρατηγική επικοινωνία του και αναλύει σε βάθος το θέμα της συμπερίληψης, συνδέοντας το στενά με την τόσο απλή και καθημερινή έννοια της χαράς. Επειδή, λοιπόν, η χαρά «αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον», η ομάδα του brand θέλει να πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα προς μια γενικότερη αλλαγή στον τρόπο επικοινωνίας και αντίληψης, λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες που μπορεί να έχει ο κάθε συμπολίτης μας.
Και το party δεν σταματά εδώ! Ο Mythos έχει προγραμματίσει και μια σειρά από events (meet-ups) που θα πραγματοποιηθούν για το κοινό, δίνοντας την ευκαιρία γνωριμίας με τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας και συμμετοχής σε fun δραστηριότητες, απολαμβάνοντας παγωμένες μπύρες Mythos!
Συγκεκριμένα, οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στον πλήρως προσβάσιμο χώρο «Άτρακτο» (Μαραθωνομάχων 8, Αθήνα 104 41):
- Πέμπτη 25 Μαΐου, στις 18:00, με την Κατερίνα Βρανά και τους Cool Crips
- Πέμπτη 1 Ιουνίου, στις 18:00, με τη Electric Mama και την Αλεξία Κούβελα, hosted by Κατερίνα Βρανά
- Πέμπτη 8 Ιουνίου, στις 18:00, με ένα ιδιαίτερο adoption day, από το Athens Happy House
- Πέμπτη 15 Ιουνίου, στις 18:00, με τον Same84 και τις WLG Female Stars hosted by Κατερίνα Βρανά
Τέλος, στο πλαίσιο της καμπάνιας, το site του brand θα γίνει fully προσβάσιμο, ενώ έχει ήδη εμπλουτιστεί με το επίσημο manifesto, τη full προσβάσιμη ταινία, την παρουσίαση των πρωταγωνιστών με λεπτομέρειες από τη ζωή και τη δράση τους, το πρόγραμμα για τα meet-ups με υλικό από κάθε event, καθώς επίσης και τα μελλοντικά projects του Μύθου, στο πλαίσιο της προσβασιμότητας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr