Στόχος της Loulis Food Ingredients είναι να δημιουργεί αξία για την ανθρώπινη διατροφή. Πετυχαίνοντας αυτό το στόχο παράλληλα δημιουργεί αξία για τους πελάτες της, τους εργαζόμενους της, τους μετόχους της και την κοινωνία.
Έχοντας αυτό σαν φάρο, φροντίζει να αναπτύσσεται με ένα βιώσιμο τρόπο για όλους. Αυτό άλλωστε είναι κάτι που αποτυπώνεται σε όλη της την ιστορία, από το 1782 που ξεκίνησε με ένα μικρό πετρόμυλο στην Αετοράχη Ηπείρου έως και σήμερα.
Μια ιστορία που χαρακτηρίζεται από την συνέπεια και την εργατικότητα των 7 γενεών της οικογένειας Λούλη, αλλά και των εργαζόμενων της όλα αυτά τα χρόνια.
Η εταιρία στα 240 χρόνια ιστορίας συνεχώς εξελίσσεται. Σε όλα αυτά τα χρόνια η εξέλιξη παίρνει διάφορες μορφές: νέα προϊόντα, νέες γραμμές παραγωγής, καινούργιες αγορές, διαφοροποίηση στη δομή και πολλά ακόμη.
Η νέα επωνυμία της εταιρείας, Loulis Food Ingredients, αντικατοπτρίζει τον μετασχηματισμό που έχει επιτύχει ο οργανισμός τα τελευταία χρόνια, από μία εταιρεία αμιγώς παραγωγό αλεύρων, σε μία εταιρεία που παράγει και διαθέτει μια μεγάλη γκάμα από πρώτες ύλες για την αρτοποιία και τη ζαχαροπλαστική.
Σήμερα, η Loulis Food Ingredients παράγει και διαθέτει πρώτες ύλες για την διατροφή μέσα από τα brands της «Μύλοι Λούλη», «KENFOOD», «Kaizen», «Μύλοι Αγίου Γεωργίου», αλλά και μέσα από πολλά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Eνσωματώνοντας σύγχρονη τεχνολογία, η ιστοσελίδα www.loulis.com ξεχωρίζει για τη νέα, καθαρή σχεδιαστική προσέγγιση και τη φιλική προς τον χρήστη συνολική εμπειρία ανεξαρτήτως συσκευής, προσφέροντας τη δυνατότητα μιας εύκολης και ουσιαστικής περιήγησης.
Ο επισκέπτης μπορεί να ενημερωθεί για την ιστορία της εταιρείας, τις εγκαταστάσεις, τα brands, τα προϊόντα, τις δράσεις, τις διακρίσεις της αλλά και για ευκαιρίες καριέρας.
Η κα Όλγα Μάνου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας δήλωσε σχετικά: «Η νέα εταιρική ιστοσελίδα www.loulis.com αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο τη δυναμική της Loulis Food Ingredients και τη διαχρονική δέσμευσή μας να γινόμαστε πιο αποτελεσματικοί και πιο καινοτόμοι.
Κατέχοντας την 1η θέση στην ελληνική αλευροβιομηχανία και στην παραγωγή πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, θέλαμε η αναβαθμισμένη διαδικτυακή μας παρουσία να αποτυπώνει την νέα εταιρική ταυτότητα και να αναδεικνύει στη συνείδηση των συνεργατών, των προμηθευτών και των πελατών μας με την παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων, την άριστη εξυπηρέτηση και την δημιουργία αξίας για το κοινωνικό σύνολο.
Στόχος μας, να συνεχίσουμε να ενισχύουμε το ψηφιακό μας αποτύπωμα και την επικοινωνιακή εξωστρέφεια σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr